“Besvikelse”

Har du en bild?
Lägg till den.
Guldkaggen By Allegrine
Rankad som nr 7 av 8 Restauranger i Burgsvik

En stor besvikelse, hade förväntat mig betydligt mer efter alla skriverier.
Oengagerad personal, ingen information om vad på matsedeln som var slut förrän vi valde just det, hafsig servering, matrester på golvet och ostädade toaletter (trots att vi hörde andra gäster påtala det).
Maten var god men totalt sett inte värt pengarna.

Tack 67suzannef

Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Vilken fantastisk restaurang. Så mysig, stämningen bra. Underbart läge. Supergod mat och bra service. Vi åt bland annat lammwrap, kantarelltoast och gazpacho. Allt var supergott. Barnen var superhungriga och servicen var snabb och de fick sina hamburgare hur snabbt som helst. Jag har inget att klaga på!

Tack CISTON
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Vi hade höga förväntningar för att besöka stjärnkrögarens resturang. Vilken besvikelse. Trött och less personal.
Fruktansvärda toaletter som var helt ostädade. Ofräsch inredning. Maten var ok men för det priset förväntades mycket mer. Vi hade hoppats på så mycket mer av Daniels restaurang.

1  Tack omannen
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Bokade bord för tre och fick lyckosamt ett till dagen efter. Näst intill fullt på uteserveringen, flera fick nobben i entrén eller fick plats i loungedelen. Stora Stockholms vibbar på de som var där. Härlig meny och vi alla var mycket nöjda med vår mat, hamburgare, gratinerad musslor och biff minute. Perfekt läge vid hamnen. Minus till ocharmig servis (trött efter sommaren ?) och till ofräscha toaletter.

Tack Margarstu

Resenärer som tittade på Guldkaggen By Allegrine tittade också på

Besökt Guldkaggen By Allegrine? Berätta vad du tyckte!