“Med egen stil”

Moccacino Café & Bistro
Rankad som nr 2 av 4 Restauranger i Ekshärad
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Både i mat och lokal. Passar dig som vill bort från det standardiserade café och matutbudet. Bra service.

Tack Ann-Charlotte K

Omdömet skrevs 26 juli 2017

Stanna här
Värt varenda spänn
Trevlig personal och vänlig stämning
Bra mat med yttersta råvaror och lagat med stor kärlek

Tack fredde357
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Generöst tilltagna portioner men tyvärr alldeles för överväldigande. Det går dock att få doggybag. Stort plus för mycket och fräscha grönsaker. De i sällskapet som åt hamburgare tyckte inte att de smakmässigt var värda det höga priset. Däremot var den som åt omelett mycket nöjd så det gäller förmodligen att välja bort snabbmaten. Trist lokal mittemot en parkering och en ICA-butik. Det är säkert många som hittar hit men stället skulle vinna på ett trevligare och mer naturskönt läge.

Tack Evalena Ö
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 23 augusti 2016

Gick in hit för lunch och hade en bra måltid. Två av oss tog omeletter, som var välsmakande och en hade en stor panini. Tallrikarna var dekorerade med vattenmeloner formade till djur vilket var en trevlig touch även om jag inte brukar gilla den typen av saker. Priset var rimligt för Sverige. En annan tid på dagen hade varit perfekt för kakor och massor av folk kom dit för att äta glass.

1  Tack LincolnTufty
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Omdömet skrevs 11 juli 2016

På Moccacino blir man alltid trevligt bemött. Det är ett enkelt ställe som serverar mycket goda glassrätter. Jag åt en fruktbägare vilket var både gott och mättande. De anstränger sig även med de enklaste rätterna. Vi drack också god espresso, serverad med ett glas vatten och en chokladbit. Uteserveringen är inte så charmig, men sitter man rätt har man utsikt över den fina kyrkan. Vill man ha en exklusiv middag, välj något annat...

Tack Pär S

Resenärer som tittade på Moccacino Café & Bistro tittade också på

Ekshärad, Värmlands län
Hagfors, Värmlands län

Besökt Moccacino Café & Bistro? Berätta vad du tyckte!