“God mat och mycket trevlig service.”
Omdöme om Swell Beach Bar

Swell Beach Bar
Rankad som nr 2 av 8 Restauranger i Megali Ammos
Kök: Matställe, Grekiskt
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Det här blev vårt ställe att ligga på vid stranden samt äta lunch. Utmärkt service, mycket trevliga och god mat i härlig omgivning. De som arbetar här gjorde sitt yttersta för att få var och en att trivas. Nästa gång vi åker till Skiathos kommer vi försöka boka boende på tillhörande hotell; Angeliki Beach Hotel.

Tack piah341

Omdömet skrevs 23 september 2018

Mysig och trevlig strandtaverna med mycket god mat och trevlig personal. Hit kommer man gärna tillbaka många gånger.

Tack MajsanLa
Nikos-Dimitris K, Ιδιοκτήτης på Swell Beach Bar, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2018

Tackar för era hjärtliga ord. Vi är särskilt glada över ert kärlek!
I hope I translate it right!
Thank you so much for your nice words! we hope to see you next summer

Omdömet skrevs 26 augusti 2018

Augusti 2018 , andra gången på Skiathos. Andra gång på Swell beach bar på Megali Ammos.. En vacker och ren strandnära plats. Vänlig, artig och leende personal som gör sitt bästa för att tillfredsställa även den mest kräsna kunden.Ett bred matsortiment i bra kvalitet och pris. Swell beach bar är rekomenderad .

Tack FotiosV2
Omdömet skrevs 20 augusti 2018 från mobil enhet

Bästa maten,mycket trevlig personal.
Kanonställe Jättemysigt.Fin strand. Gå dit!
Annika Camilla Lars Viviann

Tack Viviann L
Nikos-Dimitris K, Ιδιοκτήτης på Swell Beach Bar, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2018

Dear guest thank you so much for taking some time to writte a nice review
we are looking to see you again
Nikos Dimitris and the swell team

Omdömet skrevs 16 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket folk och vi kom i rätt tid och fick ett bord. Mycket fräsch och god lunch. Åt dagens specialare vilket imponerade.

Tack fredrikj290

Resenärer som tittade på Swell Beach Bar tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Swell Beach Bar? Berätta vad du tyckte!