Omdömet skrevs 29 juni 2018

Bättre läge än detta blir det inte,5 meter från stranden.Bodde i den nyare delen av hotellet,helt ok förutom att det saknades duschdraperi.Hela badrummet genomblött efter varje dusch.Bra läge när man ville gå in till Skiathos stad.Bra sängar.Reception och restaurang i ett gjorde att man saknade hotellkänslan,inget mysig känsla och inget personligt bemötande,Flera mysiga tavernor som ligger granne med hotellet.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack UYN26262
Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Utmärkt hotell nära stranden
Egentligen finns bara en negativ sak som gör att betyget blir en trea och inte en fyra: sängarna!!
Två enkelsängar är inte vad vi vill ha på semestern och .... madrasserna... så fruktansvärt hårda

Tack Fredinsweden
Omdömet skrevs 20 september 2017

Bra läge, nära till skiathos town. Ingen riktig reception, fick bara en nyckel sen fick vi leta på rummet själva. Enkelt rum, sängarna och kudden var dock stenhårda. När vi bott en vecka frågade personalen om vi ska checka ut fast vi hade en vecka kvar? Sånt borde dom kanske hålla reda på. Bra restaurang med god mat. Störde oss på alla grannar som skrapade med stolarna på sina balkonger hela tiden, detta höll på hela nätterna..

Datum för vistelsen: september 2017
Tack 154747jenny
Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

Enkelt boende med toppenläge, med närheten till Skiathos stad. Jättebra restaurang på hotellet Exantas. Rummet helt ok, vi fick balkong mot restaurangen och skugga på eftermiddagen och ingen havsutsikt, passade oss bra då vi ligger på olika stränder på dagarna ändå. AC på rummet stort plus dock så var sängarna alldeles för obekväma. Dessutom fick vi rummet bredvid restaurangens skafferi,vilket innebar spring hela kvällen mot natten.

1  Tack Mathias A
Omdömet skrevs 21 augusti 2017

Små rum i typisk greklandsstil.
Vårt rum hade ett litet pentry med det nödvändigaste. Ett litet badrum med en trång dusch, (ett duschdraperi hade inte skadat) hela toaletten blev blöt vid dusch. En stor balkong med fantastisk havsutsikt, tyvärr fick vi ett av rummen ovanför köket så lukt av matos förstörde endel av vistelsen där. Även musik från restaurang och bar som spelas från ca 09- strax efter midnatt.
Övervägande trevlig personal, bra städat och god mat till rimliga priser i restaurangen som är mycket välbesökt. Kort promenad till hamn och centrum

Rumstips: Undvik rum 7,8,9 som ligger ovanför köket, risk för matospå balkongen och är man känslig för musik skall man hellre bo i den bakre byggnaden
1  Tack lotta_de_laval