Omdömet skrevs 20 september 2017

Bra läge, nära till skiathos town. Ingen riktig reception, fick bara en nyckel sen fick vi leta på rummet själva. Enkelt rum, sängarna och kudden var dock stenhårda. När vi bott en vecka frågade personalen om vi ska checka ut fast vi hade en vecka kvar? Sånt borde dom kanske hålla reda på. Bra restaurang med god mat. Störde oss på alla grannar som skrapade med stolarna på sina balkonger hela tiden, detta höll på hela nätterna..

Datum för vistelsen: september 2017
Tack 154747jenny
Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

Enkelt boende med toppenläge, med närheten till Skiathos stad. Jättebra restaurang på hotellet Exantas. Rummet helt ok, vi fick balkong mot restaurangen och skugga på eftermiddagen och ingen havsutsikt, passade oss bra då vi ligger på olika stränder på dagarna ändå. AC på rummet stort plus dock så var sängarna alldeles för obekväma. Dessutom fick vi rummet bredvid restaurangens skafferi,vilket innebar spring hela kvällen mot natten.

Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack Mathias A
Omdömet skrevs 21 augusti 2017

Små rum i typisk greklandsstil.
Vårt rum hade ett litet pentry med det nödvändigaste. Ett litet badrum med en trång dusch, (ett duschdraperi hade inte skadat) hela toaletten blev blöt vid dusch. En stor balkong med fantastisk havsutsikt, tyvärr fick vi ett av rummen ovanför köket så lukt av matos förstörde endel av vistelsen där. Även musik från restaurang och bar som spelas från ca 09- strax efter midnatt.
Övervägande trevlig personal, bra städat och god mat till rimliga priser i restaurangen som är mycket välbesökt. Kort promenad till hamn och centrum

Rumstips: Undvik rum 7,8,9 som ligger ovanför köket, risk för matospå balkongen och är man känslig för musik skall man hellre bo i den bakre byggnaden
Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack lotta_de_laval
Omdömet skrevs 24 juli 2017

Incheckning blev tillkastad en nyckel, utan någon information, incheckningsdisk fanns inte utan skedde i restaurangen. Otroligt lyhört, oväsen till sent på kvällen dels då restaurangen låg nedanför vår balkong, men även genom andra gäster som gick upp och ner i trappen precis utanför vårt rum. Liten trång dusch utan duschdraperi, allt blev blött med andra ord. Vädligt enkla rum, dock rena. Van vid Thailands hårda sängar men dessa tog priset i hårdhet och knöglighet. Läget på detta hotell är toppen, precis vid stranden och gångavstånd till Stan. Men till det här hotellet åker vi inte igen. Opersonlig och nonchalant personal.

Datum för vistelsen: juli 2017
2  Tack Annamaria G
Omdömet skrevs 30 juni 2017

Månadsskiftet maj/juni var min väninna och jag åter på Skiathos. För oss var det självklart att välja Megali Ammos House, det strandnära läget och rum med havsutsikt är oslagbart tycker vi. Rummen är ganska små, men rent och fräscht. Hotellet har också en utmärkt restaurang. Närheten in till Skiathos stad är perfekt. Trevlig hjälpsam personal.
Vi ser redan fram emot nästa års planerade besök.

Datum för vistelsen: juni 2017
1  Tack annting