“Utmärkt ”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 1 sida till!
Hotel Megali Ammos House
Rankat som nummer 5 av 11 B&B/värdshus i Megali Ammos
Omdömet skrevs september 30 2017 från mobil enhet

Utmärkt hotell nära stranden
Egentligen finns bara en negativ sak som gör att betyget blir en trea och inte en fyra: sängarna!!
Två enkelsängar är inte vad vi vill ha på semestern och .... madrasserna... så fruktansvärt hårda

Bodde här: Augusti 2017, reste som ett par
Tack Fredinsweden

Omdömet skrevs september 20 2017

Bra läge, nära till skiathos town. Ingen riktig reception, fick bara en nyckel sen fick vi leta på rummet själva. Enkelt rum, sängarna och kudden var dock stenhårda. När vi bott en vecka frågade personalen om vi ska checka ut fast vi hade en vecka kvar? Sånt borde dom kanske hålla reda på. Bra restaurang med god mat. Störde oss på alla grannar som skrapade med stolarna på sina balkonger hela tiden, detta höll på hela nätterna..

• Bodde här: September 2017, reste med familjen
Tack 154747jenny
Omdömet skrevs augusti 27 2017 från mobil enhet

Enkelt boende med toppenläge, med närheten till Skiathos stad. Jättebra restaurang på hotellet Exantas. Rummet helt ok, vi fick balkong mot restaurangen och skugga på eftermiddagen och ingen havsutsikt, passade oss bra då vi ligger på olika stränder på dagarna ändå. AC på rummet stort plus dock så var sängarna alldeles för obekväma. Dessutom fick vi rummet bredvid restaurangens skafferi,vilket innebar spring hela kvällen mot natten.

Bodde här: Augusti 2017, reste som ett par
1  Tack Mathias A
Omdömet skrevs augusti 21 2017

Små rum i typisk greklandsstil.
Vårt rum hade ett litet pentry med det nödvändigaste. Ett litet badrum med en trång dusch, (ett duschdraperi hade inte skadat) hela toaletten blev blöt vid dusch. En stor balkong med fantastisk havsutsikt, tyvärr fick vi ett av rummen ovanför köket så lukt av matos förstörde endel av vistelsen där. Även musik från restaurang och bar som spelas från ca 09- strax efter midnatt.
Övervägande trevlig personal, bra städat och god mat till rimliga priser i restaurangen som är mycket välbesökt. Kort promenad till hamn och centrum

Tips för att välja rum: Undvik rum 7,8,9 som ligger ovanför köket, risk för matospå balkongen och är man känslig för musik s ...
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Augusti 2017, reste som ett par
1  Tack lotta_de_laval
Omdömet skrevs juli 24 2017

Incheckning blev tillkastad en nyckel, utan någon information, incheckningsdisk fanns inte utan skedde i restaurangen. Otroligt lyhört, oväsen till sent på kvällen dels då restaurangen låg nedanför vår balkong, men även genom andra gäster som gick upp och ner i trappen precis utanför vårt rum. Liten trång dusch utan duschdraperi, allt blev blött med andra ord. Vädligt enkla rum, dock rena. Van vid Thailands hårda sängar men dessa tog priset i hårdhet och knöglighet. Läget på detta hotell är toppen, precis vid stranden och gångavstånd till Stan. Men till det här hotellet åker vi inte igen. Opersonlig och nonchalant personal.

• Bodde här: Juli 2017, reste som ett par
2  Tack Annamaria G
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Megali Ammos
0,3 km bort
Eye Q Resort
Nr 2 av 2 i Megali Ammos
99 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Megali Ammos House? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Megali Ammos House

Adress: Megali Ammos Beach, Megali Ammos 37002, Grekland
Region: Grekland > Sporaderna > Skiathos > Megali Ammos
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Pentry Restaurang Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 5 av 11 B&B/värdshus i Megali Ammos
Prisklass: 299 kr - 876 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Antal rum: 35
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com så att du tryggt kan boka med Hotel Megali Ammos House. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?