Omdömet skrevs 24 juli 2017

Incheckning blev tillkastad en nyckel, utan någon information, incheckningsdisk fanns inte utan skedde i restaurangen. Otroligt lyhört, oväsen till sent på kvällen dels då restaurangen låg nedanför vår balkong, men även genom andra gäster som gick upp och ner i trappen precis utanför vårt rum. Liten trång dusch utan duschdraperi, allt blev blött med andra ord. Vädligt enkla rum, dock rena. Van vid Thailands hårda sängar men dessa tog priset i hårdhet och knöglighet. Läget på detta hotell är toppen, precis vid stranden och gångavstånd till Stan. Men till det här hotellet åker vi inte igen. Opersonlig och nonchalant personal.

Datum för vistelsen: juli 2017
2  Tack Annamaria G
Omdömet skrevs 30 juni 2017

Månadsskiftet maj/juni var min väninna och jag åter på Skiathos. För oss var det självklart att välja Megali Ammos House, det strandnära läget och rum med havsutsikt är oslagbart tycker vi. Rummen är ganska små, men rent och fräscht. Hotellet har också en utmärkt restaurang. Närheten in till Skiathos stad är perfekt. Trevlig hjälpsam personal.
Vi ser redan fram emot nästa års planerade besök.

Datum för vistelsen: juni 2017
1  Tack annting
Omdömet skrevs 30 maj 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger precis på stranden. Mycket vackert beläget. Restaurangen är utmärkt serverar mycket bra mat! Fin promenad till centrum tar ca 10 minuter till hamnen i lugn takt.
Hotellrummen är enkla. Vi har rest en hel del men har ALDRIG haft så dåliga sängar. Ingen big deal för många kanske men detta va katastrof för oss. 2 enkelsängar , ingen bäddmadrass och enormt korta.
När man duschar så blir hela badrummet blött....inget draperi.
Hmmm nog med klagande. Hade sängarna varit bättre hade de fått full pott. Men detta gör faktiskt att vi inte återkommer till detta hotell.
Stranden utanför är fin men vi besökte alla stränder på ön och det finns absolut finare tex Koukounaris .

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Nilssonsduo
Omdömet skrevs 20 maj 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell med bra läge,ligger precis på stranden, vi fick lägenhet i byggnaden ovanför med havsutsikt som vi betalat för på tredje våningen med sovloft och med härlig utsikt över havet.Trevlig personal, kom hit den 14 Maj ,första dagen var det varmt och skönt sedan kom några dagar med molnigt,kallt och lite regn,men då hyrde vi bil.Stranden nedanför hotellet är ganska smal, men långgrunt så bra för barnfamiljer.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Tord T
Omdömet skrevs 30 januari 2017 från mobil enhet

Supermysigt hotell som ligger i direkt anslutning till stranden.
Rummet var något slitet, men fräscht.
Duschlösningen i badrummet fattade jag dock inte, gick ej duscha utan att blöta ner hela badrummet.
Vi hade ett rum med sovloft, vilket var supermysigt.. rummet hade då även en superutsikt.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack miikaelazk