“God mat direkt vid Megali Ammos stranden.”

Taverna Thessaloniki
Rankad som nr 3 av 8 Restauranger i Megali Ammos
Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 2 juni 2018

Vi åt mat på Taverna Thessaloniki vid tre tillfällen.God vällagad mat. Trevlig personal och fin utsikt över havet vid Megali Ammos stranden. God creme caramel bjöds efter maten.

Tack UllleB

Omdömet skrevs 19 september 2017 från mobil enhet

Åt en fantastisk god grekisk lunch tillsammans med min svägerska.
Vi åt tzatsiki, mixed platter, moussaka och grekisk sallad. Personalen var väldigt trevlig och service minded. Härlig grekisk atmosfär. Kan verkligen rekommenderas. Kan verkligen tänka mig att gå hit igen!

Tack Malin S
Omdömet skrevs 19 september 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch här en dag under vår semester. Vi hade längtat efter äkta grekisk mat, då vi tyckte att många restauranger inte hade detta på menyn. Verkar som om många turister vill äta "samma som hemma". Här åt vi en mixed platter förrätt som var supergod, tillsammans med bröd och en tzatsiki. Vi delade sen en moussaka och grekisk sallad. Allt var utsökt!! Trevlig personal och typisk taverna, med havet precis utanför. Mysigt och gott!

Tack Emsg86
Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe med god mat, trevlig och uppmärksam service. Åt lunch här. Lugnt och skönt. Maten på ön har generellt sätt inte uppfyllt våra förvntningar. Men detta ställe gjorde det!

Tack _Kalanki_
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Mycket fräsch Taverna Välkomnande atmosfär havsutsikt romantiskt kvälls tid
kött o fisk rätter rätter ,grillat mm. Grekisk mat av det bästa man kunde tänka sig billigt.

Tack 712yvonne

Resenärer som tittade på Taverna Thessaloniki tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Taverna Thessaloniki? Berätta vad du tyckte!