8 personer tittar på det här hotellet
Travelocity133 US$
Orbitz.com133 US$
StayForLong139 US$
Omdömet skrevs 27 januari 2020

Enormt hotell med alltför många gäster. Svårt hitta solsängar, får gå upp senast 08.00 för att boka plats. Öronbedövande oväsen i restaurangerna, trångt och ogästvänligt. Bra service dock !
Kvällsunderhållning bedrövlig, rent oväsen, för stor, ekande lokal. Restaurangen ner mot havet lugnare. Tre kvällar med tema middagar ok. Rummen också men kalla golv. Två WC ok.
Aldrig igen.

1  Tack 137hansj
Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Bodde en vecka på hotellet. Fick rum med fönster åt öster vilket gjorde att vi, i januari, hade bra temperatur i rummet. Vänner fick rum i västra delen och de frös på nätterna. Tyvärr finns bara en extrafilt i rummet. Receptionen var väldigt hjälpsam. Vi behövde och fick extramadrass så sängarna blev mjukare. Vi sa till om några andra saker också och senare blev vi uppringda för att de ville kolla vi fått det vi efterfrågade. Hotellet hade gott om plats att sitta, både ute och inne. Tyvärr röktes det överallt utomhus. Restaurangen var stor. Vi upplevde inga köer. Fräsch mat. Jag äter vegetariskt och fisk och hade tillräckligt att välja på till alla måltider. Det fanns också temarestaurang men där var sitt-tiden begränsad. Mycket trevlig personal som snabbt lärde sig hur just vi ville ha det, med antal sittplatser, kaffe, öl osv. Allt ingick. Inga speciella drycker som kostade extra. Alltid frukt på restaurangerna. Det enda som drar ner mitt betyg lite är städningen runt poolen. Men det var bara vid ett tillfälle och ett ställe så det kan ha varit en tillfällighet. Jag rekommenderar detta hotell speciellt för familjer. Vill man ha lugn och ro ska man välja ett mindre hotell.

2  Tack HenningsS
Omdömet skrevs 19 januari 2020

Kom hem igår från detta hotell.

Om jag skall börja med vad VI tyckte vad negativt:
För att vara ett familjehotell så tycker jag det är väldigt dåligt med att du får röka vart som helst ute, så om du är en rökare så har du kommit rätt.
Det märks att hotellet är slitet på sina ställen. Sängarna och kuddarna i rummet var under all kritik.
WiFi kostar och det funkar bara i lobbyn och kring den första (översta) poolen. Sen hade jag ingen täckning på detta. Pris för en vecka: 20 Euro.

Positivt:
Maten. Det finns två stycken bufférestauranger att tillgå, varav den ena som ligger ner mot havet måste man boka plats till och detta är så även en temarestaurang.
Kvaliteten på maten tycker jag var bra, bra utbud och det fanns något till alla.
Rekommenderas att sitta på uteserveringen då det kan bli väldigt högt ljud inne i restaurangen.
Dryck: Ingenting att klaga på här.
Poolerna: Stora och fina pooler. Den ena var uppvärmd till ca 23grader, vilket kanske är någon grad för lite, men det funkade! Medans den översta inte var uppvärmd.
Hotellområdet absolut inget att klaga på. Väldigt rent.
Gym: Det fanns det man behövde, löpband, crosstrainer, maskiner, fria vikter osv.
Stranden: Ligger någon minut gångväng från själva hotellet. Stranden i sig är fin medans i strandkanten ner till vattnet så blir det mer stenigt. Men skönt att det fanns en strand att tillgå även om dom bygger i närheten/anslutning till denna.
Rum: Vi hade ett stort familjerum, rent och fräscht. Två toaletter och en stor balkong.
Barnklubb samt juniorklubb finns med olika aktiviteter.
Gratis buss till Playa de las Americas 3 gånger varje dag.

Överlag en härlig semestervecka på Teneriffa.

2  Tack Rickard1983
Omdömet skrevs 22 december 2019 från mobil enhet

Jättetrevligt All inclusive-hotell med mycket bra mat och godkända drinkar. Lite slitet, men skall ju renoveras nästa år. Dock oklanderligt rent och fantastiskt bra service! Gott om plats på uteterassen med trevlig underhållning. Undvik dock tema -restaurangerna. Bättre mat i huvudmatsalen. Åker gärna tillbaka till detta hotell!

Datum för vistelsen: november 2019
1  Tack 760susannas
Omdömet skrevs 22 november 2019 från mobil enhet

Bra all inclusive hotel när det gäller mat dryck. Personalen är serviceminded. Det finns en del aktiviteter på hotellet.
Sådant som drar ner betyget är bla att möbler och med mera är rejält närgånget. Det finns inte någon shopping i närheten. En sidogata där Hård rock hotel ligger har några få affärer. Dock går det hotellbuss 3ggr per dag till Los americas, där man kan shoppa mm.
Hotellet ska genomgå en renovering 2020. Ett shoppingcenter i gatan är under uppförande. Så kanske det blir riktigt bra om ett par år.
Inte att glömma är att man bör besöka Teide. Går linbanan är det en magisk utsikt.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack ChristerRSvensson