Orbitz.com
  • Pool
Apartamentos Mirador(Playa Paraiso)
TripAdvisor
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Det är ett mycket bra familjehotell. Maten är mycket bra jämfört med andra 4 stjärniga hotell på Teneriffa. Den är varierad med både nygrillad fisk och kött av olika slag. Vi hade aldrig problem att få bord ute.
Det finns gott om aktiviteter både för vuxna och barn. Vissa delar av hotellet är högljudda men dessa går att undvika. Gymmet kan ha lite fler maskiner men det är ett ok semestergym. Personalen är alltid hjälpsam och väldigt serviceinriktade. Vill man ha puls och shopping tar man hotellets gratisbuss till Las Americas.
Enda nackdelen är temarestaurangen vid strandpromenaden som känns passé. Så ät i stora bufférestaurangen.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Johansb2018
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Ett helt ok, mellanklasshotell. Hög ljudnivå överallt. Varmvattnet kommer efter 10 minuter i kranarna. Helt ok semestergym. Maten bra överlag. Hotellet ligger väldigt vackert till. Alla minus kompenseras av att personalen är otroligt servicemedvetna..

Bodde här: mars 2018
Tack Johan N
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Ett bra all-inklusive hotel. Bra mat och fantastiska drinkar. Super personal.
Shuttlebussen till Las Américas höll inte tiderna en enda gång. Det drar ner betyget. Sen märks det att hotellet har några år på nacken.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Calle O
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Ouppdaterat hotell med kalla pooler. Skränigt i reception och gemensamma utrymmen inomhus. 5 st av 11 har kräkts. Kanske buffé eller att vi blev smittade på flyget. Rummen går ej att få värme i. Alla höll på att frysa ihjäl första natten pga tunt lakan + filt till täcke. Sängar är hårda med kuddar som en tunn skosula. Lägg till att det är golvkallt. Poolområdet känns väldigt begränsat med tanke på hur stort hotellet är. Solstolar är packade så man kan knappt flytta efter solen om man så vill. Buffén är i stort sett samma varje dag om man inte väljer temarestaurang närmare havet.

Skulle jag åka hit igen?? Nej. Kräver nog lite mer komfort än detta.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
1  Tack Susanne M
Omdömet skrevs 21 februari 2018

I april förra året var vi här och för första gången återvände till samma hotell. det var ett misstag. Hotellet är knappt 3 stjärnigt.

Som förra gången är rökare ett mega stort problem! Det röks cigarr o cigaretter ÖVERALLT. Fick byta poolplats flera gånger pga av hänsynslösa storrökare. Fixa en rökfri area så att ALLA kan njuta!!!

Personal håller mycket hör klass och är fem stjärnigt över lag.

Maten är mycket bra MEN matsalen MYCKET högljudd. Bör ha öronproppar.

Poolarean sliten och behöver verkligen en rejäl uppfräschning.

Två dagar hade vi inget vatten i rummets dusch (bara en lite kall strilande stråle (bodde block B 7;e våning. Mycket frustrerande.

NEj, någon tredje gång blir det INTE.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
2  Tack Berit N