“The Shooting Club”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
Scotland Shooting Club
Rankad som nummer 2 av 2 temaboenden i Balintore
Omdömet skrevs september 22 2017 från mobil enhet

Bodde här: September 2017, reste som ett par
Tack Faith A
Omdömet skrevs juli 11 2017 från mobil enhet

Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
Tack Alessandro R

Besökt Scotland Shooting Club? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Scotland Shooting Club

Adress: Hilton Cottage Gairlaw Farm, Balintore DD8 5JR, Skottland
Region: Storbritannien > Skottland > Scottish Highlands > Ross and Cromarty > Balintore
Bekvämligheter:
Drycker att välja på Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Busstransfertjänst Ski-In/Ski-Out Flygplatstransport
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 2 temaboenden i Balintore
Prisklass: 306 kr - 510 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Antal rum: 11
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com så att du tryggt kan boka med Scotland Shooting Club. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?