“Good food & good vibe”

KRNK Restaurant & Bar
Rankad som nr 1 av 123 Restauranger i Kuta
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Kult ställe mitt i centrum :) industristil med kök mitt i restaurangen. Trevlig personal. Detta ställe är perfekt om du vill kombinera god mat med en trendig bar

Tack F8246PImh
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 422)

Omdömet skrevs 22 februari 2020

Är kräsen när det kommer till pizza och denna var otroligt god! Bra stämning och skön personal. Varför vid kl 20.00 en lördag och det var lite för hög musik för min smak men det passade in i viben :)

Tack T1480OYmariak
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Mysig restaurang som har perfekt läge. Menyn består av pizza, pasta, hamburgare och är väldigt prisvärd. Bra personal!

Tack sofias634
Omdömet skrevs 19 februari 2020

Jättegod mat, mysig men samtidigt livlig atmosfär & rolig personal! Värt att besöka ni kommer inte ångra er!

Tack annabellam860
Omdömet skrevs 19 februari 2020

Rekommenderar! Härlig atmosfär och bra mat. Trevlig personal och bra utbud av drycker, både öl och drinkar.

Tack Klaray123

Resenärer som tittade på KRNK Restaurant & Bar tittade också på

Selong Belanak, Lombok

Besökt KRNK Restaurant & Bar? Berätta vad du tyckte!