“Bästa pizzan i kuta! ”

KRNK Restaurant & Bar
Rankad som nr 1 av 123 Restauranger i Kuta
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Mysig restaurang som har perfekt läge. Menyn består av pizza, pasta, hamburgare och är väldigt prisvärd. Bra personal!

Tack sofias634
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 422)

Omdömet skrevs 19 februari 2020

Jättegod mat, mysig men samtidigt livlig atmosfär & rolig personal! Värt att besöka ni kommer inte ångra er!

Tack annabellam860
Omdömet skrevs 19 februari 2020

Rekommenderar! Härlig atmosfär och bra mat. Trevlig personal och bra utbud av drycker, både öl och drinkar.

Tack Klaray123
Omdömet skrevs 17 maj 2019 från mobil enhet

Riktigt bra mat och bra service, kom hit med ett gäng kompisar för bara en riktigt god drink eller fräsch mat. Märks att dom har kvalite!

Datum för besöket: maj 2019
Tack Sofia B
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Vi åt på KRNK ikväll och maten överträffade alla mina förväntningar! Min upplevelse av mat i Indonesien, rent generellt, är att den ofta är smaklös och ofta torr. Jag åt the soul sallad vilken var helt underbar! En skål med en massa olika smaker som kompletterade varandra och måltiden kändes väldigt hälsosam dessutom. Cheesecaken till efterrätt var delikat, men biten som serverades var i minsta laget för något så utsökt. Bra ställe! Vänlig personal.

Datum för besöket: juni 2017
Tack JosefinWH

Resenärer som tittade på KRNK Restaurant & Bar tittade också på

Selong Belanak, Lombok

Besökt KRNK Restaurant & Bar? Berätta vad du tyckte!