Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline229 US$
eDreams229 US$
Agoda.com230 US$
Tripadvisor229 US$

Bilden på rummet vi bokade var egentligen falsk marknadsföring då de hade en bild på de större rummen med större balkong och fönster så när vi kom fram och upptäckte detta kändes inte rummen alls lika roliga längre. Hade aldrig bokat för de pengarna om de haft en bild på de riktiga rummen.
Dessutom var städningen dålig. Satt vad vi trodde var blod på dörr och garderob men enligt receptionen var det ”bara smink” och fläckar på handdukarna vi fick.
Varmvatten tog slut direkt när man duschade.
Wi-Fi va uselt.
Maten helt ok.
Vi hade tänkt att bada och kanske basta snabbt men möttes av en tant vid bastun som sade ”jaha och vad gör ni här, är ni gäster på hotellet” tror hon möjligtvis hade eget boende i marinan.

Tack mikaelag777
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt dålig service på detta ställe. Lovade att fixa en rätt som servitören sedan tog tillbaka. Fick mig som gäst att känna mig jätteobekväm vilket är det värsta enligt mig. Rekommenderar inte till någon som vill ha en trevlig kväll med god mat.

Tack 750annan
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Gillade verkligen detta ställe. Fint rum, ljuvlig utsikt, god frukost och mysigt att sitta på bryggan och ta något att dricka i solen. Det som drar ner betyget är tyvärr personalen. Trots slutet av semesterperioden verkade alla som om de var nybörjare utan riktigt någon känsla för att vilja ge god service. Annars jättebra

Tack charlotteotema
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Lite lojt mottagande, skulle önskat lite mer info om saker runtomkring utan att behöva fråga efter det, typ var man kan ta en promenad, parkeringstillstånd mm. Vi hade bokat och betalat för bastu men fick då veta att andra gäster kan vara där under samma tid. Undrar då varför vi ska boka tid. Maten vi bokat vid samma tillfälle var dock riktigt bra både för och huvudrätt var kanon så extra plus för det. Rummen har väl sätt bättre dagar, men sammantaget ganska bra. Dom lever lite på läget!

Tack Resort26274651383
Isabelle Carlund, Ägare på Björholmens Marina & Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Hej, Stort tack för er feedback

Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Bästa räkmackan och mycket prisvärd lunch med hög kvalitet. De hade dessutom bra barnmeny. Mycket trevlig miljö med möjlighet att sitta både ute, på terass under tak eller inne. I närheten fanns en liten badstrand och bryggor att fiska krabbor vid.

Rumstips: Minus att det var dyr parkering (20 kr/h) om man inte bodde på hotellet
Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Hanna S

Tack för fina ord. Välkomna tillbaka