“Ett gammalt hederligt konditori”
Omdöme om Biggans Café

Biggans Café
Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Tingsryd
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Ett gammalt hederligt konditori med goda bakelser och fin service. Inredning som typ tiden har stått still i 50 år. En upplevelse helt enkelt ...

Datum för besöket: juli 2020
Tack Hakan-2080

Omdömet skrevs 26 juli 2020

God frukost med härliga nybakade frallor. Bra service med en glad servitris. Fanns allt som behövdes för att bli mätt och nöjd.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Lena Ö
Omdömet skrevs 8 september 2019

Jadu Biggan, 4:e gången IRAD som ert fikaställe förstör min dag. Riktigt usla bakelser som smakar gammalt. Och frallorna ska vi inte ens prata om (blir spyfärdig) Nae inte gott alls asså. Fikar hellre på Preem (nästan billigare där)
//Besviken kund 4:e gången irad

Datum för besöket: september 2019
Tack D7694Stsamuel
Omdömet skrevs 10 augusti 2019

Vilket utbud! Fantastiskt goda bakverk som dessutom är (till typ 80%) laktosfria! Kan inte bli bättre! Vi åker sträckan Simrishamn-Stockholm flera gånger om året o tar nästan alltid omvägen över Tingsryd tack vare Biggan!

Datum för besöket: maj 2019
Tack Hoppohej
Omdömet skrevs 29 mars 2019

Gammeldags hederligt kondis. Många goda bakverk att välja på. Läget är bra mitt i centrala Tingsryd. Kanske inte den roligaste interiören.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Johan J

Resenärer som tittade på Biggans Café tittade också på

Tingsryd, Kronobergs län

Besökt Biggans Café? Berätta vad du tyckte!