“Snabba fisken”

Kåseberga Café & Bistro
Rankad som nr 2 av 2 Smått och gott i Löderup

Fördelar:
Gick snabbt att få maten, och fanns lediga platser. Maten får godkänt men inte mer. Dock mättande portioner.
Fin utsikt över havet
Fräscha toaletter

Nackdelar:
Något svårbegripligt system efter beställning i kassan på bottenplan, där maten ropas ut på ovanvåningen.
Mycket svårt med parkeringsplatser i närheten.
Maten får godkänt men inte mer.

Datum för besöket: april 2021
Tack DasReiseleiter

Omdömet skrevs 28 mars 2021 från mobil enhet

Förväntan var stor när vi för första gången denna säsong åkte till Kåseberga för lunch. Kända för goda sillmackor beställde vi en med mos och en på bröd. Inte många gäster och vi satte oss på övre våningen med härlig utsikt över ett stormigt hav och fågelskådare. Strax började vi störas av matos och bytte bord. Det hjälpte inte och snart låg hela övervåningen i en dimma av matos. Ögonen tårades och halsen sved. Rätterna var rikliga, lite snålt med lingon, men allt för hårt stekta och onödigt mycket smör. Besvikelsen var ett faktum även om maten var god. Nästa gång går vi till grannen och sitter ute.

Datum för besöket: mars 2021
Tack ylwag2015
Omdömet skrevs 23 mars 2021

En glad överraskning.
Vällagad och god mat som serverades med ett leende av glad och trevlig personal. I jakten på skånes bästa fish and chips så blev det delad första plats.
Vi kommer återvända

Datum för besöket: juni 2020
Tack A1639RZjohnnyc
Omdömet skrevs 9 mars 2021

Jag och min familj va och åt lite apa och fick en ide att gå till den här nya bistron så vi tog vår dolkhagen och åkte med rykande fart maten smakade REN ÅSNA vilket jag gillar

Datum för besöket: april 2020
Tack mulle5
Omdömet skrevs 15 februari 2021

Det va bajs på talriken när jag fick den mums fillibaba. Det var nåt grönt på fisken när jag fick den och potatisen var mossad och det var nutella på talriken men det smakade inte som nutella. Personen som gav mig maten spyddde rakt på talriken innan hon gick dom frågade om jag ville ha en ny men jag sa nej. den fisken satt bra i magen

Datum för besöket: februari 2021
Tack viggor2021

Resenärer som tittade på Kåseberga Café & Bistro tittade också på

Löderup, Skåne län
Ingelstorp, Skåne län

Löderup, Skåne län

Besökt Kåseberga Café & Bistro? Berätta vad du tyckte!