“Födelsedag”

Kåseberga Café & Bistro
Rankad som nr 2 av 2 Smått och gott i Löderup

Vi var 8 pers som firade en födelsedag på detta trevliga ställe. Service och organisation var perfekt. Alla blev mycket nöjda med maten och tårtan till kaffet var magisk. All heder åt Kåseberga Bistro.

Tack Brosarparn

Utbudet av glass var stort men vi lyckades pricka in pistage och lakrits som var mums. Vi satt uppe på andra våningens balkong och såg människor komma och gå. Några besökte förmodligen Ale Stenar vilka man når via trappan från centrum. Andra tittade kanske på den lilla fiskehamnen eller affärerna med varierande utbud.

Tack R M
Omdömet skrevs 6 september 2020

En turistfälla världsklass. Fisk and chips och stekt sill överpanerat och nästan ingen fisk. Pommesen kall. Klagade vid utgången, men medarbetaren förstod inte allvaret
Med klagomålet... efter 20 år i Frankrike med mycket mat, var detta besök det
Värsta jag upplevt.. stormvarning för detta stället!!! Den sämsta reklamen för
Sverige och maten.

Tack perhenriks2020
Omdömet skrevs 26 augusti 2020 från mobil enhet

Som en restaurang kan förfalla!!!
Vi besökte denna rest i fjol och åt stekt sill med potatismos. Det absolut godaste vi ätit. Nu skulle vi uppleva denna läckerhet igen, trodde vi.
Först fick vi vänta i 50 min, och sedan fick vi något som liknade stekt sill.
Sillen var helt smaklös och om moset var hemmagjort, så var det gjort på vatten.
Lingonen var däremot goda, med kanske det berodde på att de var färdigköpta!!
Kommer aldrig att besöka denna restaurang igen. Inte ens för den underbara miljön!!!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack syAyla
Omdömet skrevs 21 augusti 2020 från mobil enhet

Generöst tilltagna sillamackor på gott bröd och med vidunderlig utsikt över havet. Mycket trevlig lunch!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Karin A

Resenärer som tittade på Kåseberga Café & Bistro tittade också på

Löderup, Skåne län
Glemminge, Skåne län

Löderup, Skåne län

Besökt Kåseberga Café & Bistro? Berätta vad du tyckte!