Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Fina stugor med allt du behöver. Bra strand och även restaurang finns på anläggningen fast den provade vi inte denna gång. Ett bra ställe om du vill bo i hyfsat ok stugor och inte förväntar dig allt för hög standard.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack johanh204
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Vår familj har i många år återkommit till denna vackra idyll med boende nära havet tillsammans med våra vänner. Vad vi uppskattar mest är gästfriheten med lyhörd personal samt den goda maten som bara blivit bättre med åren. Att det finns pool och minigolf i närheten gör inte saken sämre!!
Klockren årlig vistelse!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Marra33
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Överraskande trevligt ställe. Fint renoverade rum med terrass.
Plus för pool, närhet strand och en fin restaurang.bra service och utbud i restaurangen.
Återvänder gärna. Detta ställe lämpligt för barnfamiljer. Vid detta besök var det jag och min vuxna dotter på besök.
Minigolf 50m ifrån

Tack helenaT5024BG
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Jag och min familj hade en väldigt trevlig stund här och vi kommer definitivt komma tillbaka. Prisvärd och godmat. Hamburgaren var väldigt god med en vacker utsikt över havet. Avslutade kvällen med en runda minigolf.

Tack 54gustavl
Omdömet skrevs 17 juli 2020

Wow vilken service man får på detta ställe, personalen är så trevliga och vill verkligen gästens bästa. Deras fiskgratäng är så himla god och något ni måste testa!!! Så fint ställe med underbar utsikt, en himla lyckad kväll med god mat och dryck. Ett ställe jag måste besöka igen.

Tack adrianella87