“Många goda sillsorter!!”
Omdöme om Kåseberga Fisk AB

Kåseberga Fisk AB
Rankad som nr 1 av 10 Restauranger i Löderup
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Här brukar vi äta en god lunch efter att ha vandrat på Ale stenar. Men vi kan också åka hit för att enbart köpa många av deras mycket goda sillinläggningar, härlig färsk eller rökt fisk. Underbar personal. Prisvärt.

Tack kersax

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Handlade olika sillinläggningar och det finns massor att välja på. Dessutom mängder av rökta fiskprodukter, sillamackor, gott bröd, olika såser etc.

Tack Tomas J
Omdömet skrevs 10 februari 2018

Värt ett besök om du ändå är i närheten. Köp hem lite god,färsk fisk eller en nån härlig kryddblandning.

Tack Elli_LovesTravel
Omdömet skrevs 10 september 2017

Åt lunch efter ett besök på Ale stenar. Mycket bra ställe och prisvärt med tanke på läget. Vi var mycket nöjda!

Tack stippe_on_tour
Omdömet skrevs 24 augusti 2017

Jättegod rökt fisk och tillbehör. Missa inte sillinläggningarna! Priserna är OK och framförallt i förhållande till den utmärkta kvalitén!

Tack Mårten F

Resenärer som tittade på Kåseberga Fisk AB tittade också på

Löderup, Skåne län

Glemminge, Skåne län

Besökt Kåseberga Fisk AB? Berätta vad du tyckte!