Omdömet skrevs 14 augusti 2020

5stjärnigt läge, men allt annat var katastrof!
Otrevlig personal där vi inte kände oss välkomna! Hade inte min sambo haft barndomsminnen från campingen hade vi vänt direkt. Mycket dåliga serviceutrymmen som städades på 10 min och det som kallades kök bestod av EN liten campingugn från ÖoB.
Värst var när man stod utanför incheckningsluckan och hör tjejen i receptionen prata i telefon och klaga på alla jobbiga campinggäster.
Blev nekade plats med el trots att det fanns, fick därför ladda mobilen i receptionen. De lät min sambo hämta ut en mobil som jag lämnade in utan någon form av säkerhet (ingen beskrivning, namn eller krav på upplåsning) Lätt att sno telefoner med andra ord! Tilläggas ska att receptionisten var inte samma som checkade in och hade alltså inte sett oss tillsammans. Vi sa ifrån att de måste höja säkerheten om man måste ladda inne hos dom, morgonen efter skedde samma sak igen med en 3:e ny person i receptionen... ALDRIG IGEN!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 337fridal
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Jättefin camping där man kunde slå upp tältplats granne med havet. Väldigt bra också med närhet till vandringsled. Vi vandrade t ex till Ale stenar och tillbaka, otroligt vackert. Ett minus på campingen var dock köket.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Jenny L
Omdömet skrevs 5 juli 2020 från mobil enhet

+ Kanonläge vid havet
+ bra stora platser.

- Inget bra kök utkast!
- En kombinerad ugn med två rostiga kokplattor på hela campingen! Samt en micro. Fruktansvärt dåligt! Frågade i receptionen och de sa ”jo det TROR jag att det skall finnas mer kokplattor” dåligt att inte de vet hur servicen är!

-Toa+ dusch i baracker kostar pengar att duscha!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack acarinan
Omdömet skrevs 21 juni 2020 från mobil enhet

Fantastisk camping i princip på stranden. Stranden var dessutom en av Österlens finaste med kritvit sand och klart vatten. Världens gulligaste mest hjälpsamma campingvärdar. Vi kommer definitivt återvända inom en snar framtid! Rekommenderas absolut.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack livdes05
Omdömet skrevs 26 augusti 2019 från mobil enhet

Jättefin camping med trevliga värdar.
Generösa campingtomter då de inte är utmärkta, så man kan stå lite som man vill sålänge man har draget ut mot vägen!

Hundvänligt med massor utav mysiga promenadstråk genom skogen i det intilliggande Naturreservatet.

Enda nackdelen jag kan komma på är att det inte finns någon hunddusch på campingen.
Speciellt då det är förbjudet att ta med hundar på stranden mellan juni-augusti om det inte är skyltat hundbad.
Därför hade jag önskat att det funnits en hunddusch där man kunde svalka sina hundar under speciellt varma sommardagar.

Men det är som sagt inget klagomål bara en önskan inför framtiden, för jag skulle mer än gärna återvända till detta idylliska stället! :)

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 91DieselDoris