Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 20 juli 2022 från mobil enhet

Om ni vill ha ett prisvärt boende med högsta service så välj detta boende. Trevligt, rent och fräscht och ett mycket trevligt värdpar som ser till att du trivs samt om du vill ger tips på sevärdheter mm. Finns tillgång till kök, kyl och frys. Tack för fin vistelse.

Datum för vistelsen: juli 2022
1  Tack ann464
Omdömet skrevs 23 augusti 2021

Mycket mysig gård belägen mitt på vackra Österlen. Mottagandet i receptionen och de tips vi fick på sevärdheter var förstklassigt! Frukostbuffén var helt perfekt. Lugnt och skönt på boendet, enkelt att parkera på gårdsplanen. Det här är definitivt ett ställe att återvända till.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack mattias_1969
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Mycket trevligt ställe med utsikt över det vidsträckta skånska landskapet åt alla håll.Enkelt, mysigt, rent och fräscht och nära till alla sevärdheter. Helt ok frukost.
Ett enormt extra plus till värden Fredrik som imponerade stort på oss! Vilken kille till att jobba, hålla ordning och reda samt alltid ha ett mycket trevligt bemötande! Dialekten avslöjar att han inte är inföding, men vi fick en känsla av att det Fredrik inte kan om Österlen är inte värt att veta!Att han dessutom i princip roddar hela den här verksamheten helt på egen hand är beyond grymt! Hoppas du får lite välförtjänt ledighet du också framöver!
Vi kan varmt rekommendera Karlsgården!

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack Ursula B
Omdömet skrevs 26 maj 2021

Vi möttes av en mycket trevlig och informativ värd. Hotellet ligger i en mycket lugn omgivning några hundra meter från vägen i hjärtat av Österlen. Det finns stora möjligheter att umgås både inne och ute för flera par eller sällskap. Utbud av både spel och sittgrupper. Man hartillgång till köket om man vill laga något, förvara i kyl el.dyl. Ingen TV på rummet, men i gemensamhetsutrymmen. Något lyhört. Sängar m.m. OK. Bra frukost i frukostrummet som också får användas på övrig tid. Mest positivt: bemötandet!

Datum för vistelsen: maj 2021
2  Tack Sneseglarn
Omdömet skrevs 28 september 2020

Bra boende, sköna sängar, bra badrum och frukost. Bra info muntlig och via karta vad som är värt att besöka. Bra Coronaanpassat. Lungt läge på landet, tyvärr blir det lätt blåsigt på slätten. Nära till Ystad, Kåseberga, Ale stenar.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack LarsGson