Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 26 maj 2021

Vi möttes av en mycket trevlig och informativ värd. Hotellet ligger i en mycket lugn omgivning några hundra meter från vägen i hjärtat av Österlen. Det finns stora möjligheter att umgås både inne och ute för flera par eller sällskap. Utbud av både spel och sittgrupper. Man hartillgång till köket om man vill laga något, förvara i kyl el.dyl. Ingen TV på rummet, men i gemensamhetsutrymmen. Något lyhört. Sängar m.m. OK. Bra frukost i frukostrummet som också får användas på övrig tid. Mest positivt: bemötandet!

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack Sneseglarn
Omdömet skrevs 28 september 2020

Bra boende, sköna sängar, bra badrum och frukost. Bra info muntlig och via karta vad som är värt att besöka. Bra Coronaanpassat. Lungt läge på landet, tyvärr blir det lätt blåsigt på slätten. Nära till Ystad, Kåseberga, Ale stenar.

Tack LarsGson
Omdömet skrevs 27 september 2020

Enkelt och jättetrevligt. Bra kontinental frukost med riktigt bra kaffe. Mycket trevlig värd/ägare som månar om sina gäster. Bra läge mitt på Österlen. Sköna sängar. rent och städat med Coronaanpassning. Rekommenderas!

Tack mliden218013
Omdömet skrevs 20 september 2020

Jättemysigt b&b med rena och fina rum och god frukost. Ligger perfekt mellan alla ställen att besöka på Österlen. Du får mycket för pengen på det här stället. Ägaren var mycket hjälpsam och gav oss bra tips på var man hitta saker och utrustade oss även med en karta - mycket bra!

Tack sschir467621
Omdömet skrevs 16 september 2020

Över förväntan.Personalen var kunnig hjälpsam.Lätt att komma i kontakt med och fanns alltid till hands på plats eller via mobil. Ordning och reda samt en hög nivå på på att förebygga spridning av Covid19

1  Tack jnilss221486