eDreams
Lol.travel
Omdömet skrevs 20 september 2020

Jättemysigt b&b med rena och fina rum och god frukost. Ligger perfekt mellan alla ställen att besöka på Österlen. Du får mycket för pengen på det här stället. Ägaren var mycket hjälpsam och gav oss bra tips på var man hitta saker och utrustade oss även med en karta - mycket bra!

Tack sschir467621
Omdömet skrevs 16 september 2020

Över förväntan.Personalen var kunnig hjälpsam.Lätt att komma i kontakt med och fanns alltid till hands på plats eller via mobil. Ordning och reda samt en hög nivå på på att förebygga spridning av Covid19

1  Tack jnilss221486
Omdömet skrevs 14 september 2020

Mysigt och enkelt boende för en bra prislapp. Dock fick vi besked om att de använder frätande medel för rengöring Vilket låter livsfarlig, framförallt för vår dotter .
För övrigt helt ok boende och frukost. Sängarna bör bytas dock.

Tack Nordentjell
Omdömet skrevs 8 september 2020

Bland det mysigaste vi bott på, mycket trevligt bemötta samt fina rum och god frukost , olika aktiviteter fann det möjlighet till , vi rekommenderar detta verkligen, återkommer gärna hit hälsar 5 nöjda gäster

1  Tack SBM M
Omdömet skrevs 7 september 2020

Mycket bra! Rent och fräscht . Ordning o reda. Trevlig och välkomnade ägare. Detta ställe rekommenderar vi gärna till vänner och bekanta. Bra frukost. Badtunna för de som känner för det. Paviljong om man vill sitta o ta en kopp kaffe .

1  Tack bengtlenanilsson