Omdömet skrevs 16 september 2020

Över förväntan.Personalen var kunnig hjälpsam.Lätt att komma i kontakt med och fanns alltid till hands på plats eller via mobil. Ordning och reda samt en hög nivå på på att förebygga spridning av Covid19

Tack jnilss221486
Omdömet skrevs 14 september 2020

Mysigt och enkelt boende för en bra prislapp. Dock fick vi besked om att de använder frätande medel för rengöring Vilket låter livsfarlig, framförallt för vår dotter .
För övrigt helt ok boende och frukost. Sängarna bör bytas dock.

Tack Nordentjell
Omdömet skrevs 8 september 2020

Bland det mysigaste vi bott på, mycket trevligt bemötta samt fina rum och god frukost , olika aktiviteter fann det möjlighet till , vi rekommenderar detta verkligen, återkommer gärna hit hälsar 5 nöjda gäster

Tack SBM M
Omdömet skrevs 7 september 2020

Mycket bra! Rent och fräscht . Ordning o reda. Trevlig och välkomnade ägare. Detta ställe rekommenderar vi gärna till vänner och bekanta. Bra frukost. Badtunna för de som känner för det. Paviljong om man vill sitta o ta en kopp kaffe .

Tack bengtlenanilsson
Omdömet skrevs 2 september 2020

Personligt. Fräscht. Tillitsfullt. Kundfokus. Vi blev uppringda ca en timme innan vi var framme i Löderup för frågan om när vi väntades komma. Blev väl mottagna vid ankomst vilket var skönt efter en lång resdag. Fick direkt information om intressanta resmål på
Österlen och en fråga om vad vi var intresserade av att besöka. Vi kan varmt rekommendera Österlens Karlsgård till andra.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack ewaspegel