Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor109 US$
Expedia.com109 US$
Travelocity109 US$
FindHotel109 US$
eDreams109 US$
Omdömet skrevs 14 september 2020

Mysigt och enkelt boende för en bra prislapp. Dock fick vi besked om att de använder frätande medel för rengöring Vilket låter livsfarlig, framförallt för vår dotter .
För övrigt helt ok boende och frukost. Sängarna bör bytas dock.

Tack Nordentjell
Omdömet skrevs 8 september 2020

Bland det mysigaste vi bott på, mycket trevligt bemötta samt fina rum och god frukost , olika aktiviteter fann det möjlighet till , vi rekommenderar detta verkligen, återkommer gärna hit hälsar 5 nöjda gäster

1  Tack SBM M
Omdömet skrevs 7 september 2020

Mycket bra! Rent och fräscht . Ordning o reda. Trevlig och välkomnade ägare. Detta ställe rekommenderar vi gärna till vänner och bekanta. Bra frukost. Badtunna för de som känner för det. Paviljong om man vill sitta o ta en kopp kaffe .

1  Tack bengtlenanilsson
Omdömet skrevs 2 september 2020

Personligt. Fräscht. Tillitsfullt. Kundfokus. Vi blev uppringda ca en timme innan vi var framme i Löderup för frågan om när vi väntades komma. Blev väl mottagna vid ankomst vilket var skönt efter en lång resdag. Fick direkt information om intressanta resmål på
Österlen och en fråga om vad vi var intresserade av att besöka. Vi kan varmt rekommendera Österlens Karlsgård till andra.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack ewaspegel
Omdömet skrevs 29 augusti 2020

Corona togs på allvar vilket är ett stort plus! Frukosten var vad man kan förvänta sig av ett B&B. Lokalerna upplevdes som lite äldre men välstädade. Sängarna kunde varit 90cm istället för 80cm. Bra läge mitt på Österlen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack veronicag7009