Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Bland det mysigaste vi bott på, mycket trevligt bemötta samt fina rum och god frukost , olika aktiviteter fann det möjlighet till , vi rekommenderar detta verkligen, återkommer gärna hit hälsar 5 nöjda gäster

Datum för vistelsen: september 2020
Tack SBM M

Mycket bra! Rent och fräscht . Ordning o reda. Trevlig och välkomnade ägare. Detta ställe rekommenderar vi gärna till vänner och bekanta. Bra frukost. Badtunna för de som känner för det. Paviljong om man vill sitta o ta en kopp kaffe .

Datum för vistelsen: september 2020
Tack bengtlenanilsson

Personligt. Fräscht. Tillitsfullt. Kundfokus. Vi blev uppringda ca en timme innan vi var framme i Löderup för frågan om när vi väntades komma. Blev väl mottagna vid ankomst vilket var skönt efter en lång resdag. Fick direkt information om intressanta resmål på
Österlen och en fråga om vad vi var intresserade av att besöka. Vi kan varmt rekommendera Österlens Karlsgård till andra.

Tack ewaspegel

Corona togs på allvar vilket är ett stort plus! Frukosten var vad man kan förvänta sig av ett B&B. Lokalerna upplevdes som lite äldre men välstädade. Sängarna kunde varit 90cm istället för 80cm. Bra läge mitt på Österlen.

Tack veronicag7009

Trevligt bemötande. Lugnt och härlig miljö. Rent och snyggt både inne och ute.
Härlig utemiljö med oaser för att sitta och njuta av lugnet. Jag kan varmt rekommendera det till andra.
Jag hoppas jag snart kan komma tillbaka.

Tack annjoh20