Personligt. Fräscht. Tillitsfullt. Kundfokus. Vi blev uppringda ca en timme innan vi var framme i Löderup för frågan om när vi väntades komma. Blev väl mottagna vid ankomst vilket var skönt efter en lång resdag. Fick direkt information om intressanta resmål på
Österlen och en fråga om vad vi var intresserade av att besöka. Vi kan varmt rekommendera Österlens Karlsgård till andra.

Tack ewaspegel

Corona togs på allvar vilket är ett stort plus! Frukosten var vad man kan förvänta sig av ett B&B. Lokalerna upplevdes som lite äldre men välstädade. Sängarna kunde varit 90cm istället för 80cm. Bra läge mitt på Österlen.

Tack veronicag7009

Trevligt bemötande. Lugnt och härlig miljö. Rent och snyggt både inne och ute.
Härlig utemiljö med oaser för att sitta och njuta av lugnet. Jag kan varmt rekommendera det till andra.
Jag hoppas jag snart kan komma tillbaka.

Tack annjoh20

Jätte bra service, kanon bra frukost, rent och snyggt, trevliga och mysiga rum, med eget badrum, finns utemöbler, och ett lusthus som gästerna får utnyttja, trevlig personal. Ligger lugnt och nära till allt, mitt i Skåne

Datum för vistelsen: april 2020
Tack christerlindberg421

Med milsvid utsikt över Österlen ligger denna pärla! Väldigt trevlig personal, fint och välstädat, charmigt rum och bra frukost. Vill man upptäcka olika delar av denna del i Skåne så är läget absolut perfekt med Glimmingehus, Stenhuvud och andra sevärdheter inom en kort körsträcka. Åker gärna hit igen!

Tack JessicaB5418