Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 26 augusti 2020

Trevligt bemötande. Lugnt och härlig miljö. Rent och snyggt både inne och ute.
Härlig utemiljö med oaser för att sitta och njuta av lugnet. Jag kan varmt rekommendera det till andra.
Jag hoppas jag snart kan komma tillbaka.

1  Tack annjoh20
Omdömet skrevs 19 augusti 2020

Jätte bra service, kanon bra frukost, rent och snyggt, trevliga och mysiga rum, med eget badrum, finns utemöbler, och ett lusthus som gästerna får utnyttja, trevlig personal. Ligger lugnt och nära till allt, mitt i Skåne

Datum för vistelsen: april 2020
1  Tack christerlindberg421
Omdömet skrevs 19 augusti 2020

Med milsvid utsikt över Österlen ligger denna pärla! Väldigt trevlig personal, fint och välstädat, charmigt rum och bra frukost. Vill man upptäcka olika delar av denna del i Skåne så är läget absolut perfekt med Glimmingehus, Stenhuvud och andra sevärdheter inom en kort körsträcka. Åker gärna hit igen!

Tack JessicaB5418
Omdömet skrevs 15 augusti 2020

Mkt trevligt mitt i Österlen. Rent, fin frukost. Toppenställe. Saknade extrakuddar och hårtork. Gick att låna, men bara när receptionen var öppen.
,Lätt att hålla avstånd nu i Coronatider! räcker med detta

Tack csandb496392
Omdömet skrevs 14 augusti 2020

Jag trivs bäst i "Öppna landskap" sjunger Ulf Lundell, och det var det verkligen. Bodde mellan massa åkrar, så underbart fint. Ca 3 km från Löderup, lugnt och fridfullt.

Väldigt trevlig ägare Fredrik, serviceinriktad och mycket hjälpsam med utflyktstips och info.
Bra frukost, trevlig matsal och gästkök.
Gott om plats att sitta utomhus.

Bra info om Covid 19 och deras hygientänkande.
Rent och fräscht överallt.

Det enda vi tyckte va mindre bra, vi hade smala sängar max 80 cm.
Det funkade bra de 3 nätter vi var där. Men kanske något att tänka på framöver, då behovet kommer att de ska bytas ut.

Vi kommer säkert att återkomma, dit igen.

Rumstips: Vi hade rum med egen dusch och toa, utmärkt. Rummet låg på bottenplan.
Tack 471annakarinb