Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Vi kan varmt rekommendera detta stället.
Lugnt skönt och mycket fint läge. Ägaren gjorde allt för att vi skulle känna oss trygga under rådande omständigheter. Rent och fräscht överallt.
Frukosten var god och välsmakande, allt du kan önska när du bor på B&B.
Återkommer gärna.

Tack anderssonasa1

Mitt ute på de finaste fälten på Österlen ligger denna pärla! Trevligt, mysigt och fantastisk personal! Nära till mycket härifrån och att få vakna upp och titta ut på skånefälten gjorde mig väldigt glad och harmonisk!

Tack annanorrman

Trevligt boende i lugn och fin miljö. Trevligt bemötande och hjälpsam som gav förslag på besöksmål, aktiviteter och restauranger. Frukosten var God. Sängarna var sköna. Bra tillgång till eget kök och förvaring. Kommer gärna tillbaka.

1  Tack ckonra919845

Fräscht, prisvärt och mycket bra läge. Nära till allt man vill se och göra. Aningen mjuka sängar dock- det är det enda som drar ner från toppbetyg. Trevligt bemötande, mycket bra service och utmärkt frukost. Rekommenderas varmt.

Tack jjohan548791

Boendet hade enkla rum som dock var välstädade. Trädgård och närmsta omgivning var tråkig, med tanke på vad man kan åstadkomma med detta fantastiska läge. Frukosten var även den tråkig och dåligt presenterad. Den kändes som en ”lägerbespisning”

Tack rikardhenriksson26