Fräscht, prisvärt och mycket bra läge. Nära till allt man vill se och göra. Aningen mjuka sängar dock- det är det enda som drar ner från toppbetyg. Trevligt bemötande, mycket bra service och utmärkt frukost. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack jjohan548791

Boendet hade enkla rum som dock var välstädade. Trädgård och närmsta omgivning var tråkig, med tanke på vad man kan åstadkomma med detta fantastiska läge. Frukosten var även den tråkig och dåligt presenterad. Den kändes som en ”lägerbespisning”

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack rikardhenriksson26

Rent o fräscht o trevlig ägare. Svalt o skönt i rummet trots 30 grader på dagarna. Frukosten var i torftigaste laget. Blev utkörd ur köket när ägaren förberedde frukosten. Gick dit för att hämta lite vatten. Hygienskäl sa han o det kan jag förstå trots att jag inte var i närheten av livsmedel. Vid frukost gällde inte hygienskäl när gäster hängde över o plockade till sig. Trots detta kommer jag gärna tillbaka.

Restyp: Reste ensam
Tack janne1002020

Fint beläget. Mycket trevlig ägare som gärna hjälper till med tips på vad man kan göra och äta. God frukost. Sköna sängar. Något lyhört. Ville inte ha fönstret öppet då gäster som rökte gick ut och satte sig utanför vårt rum. Både luktade illa och svårt att sova då de pratade. Detta är ju mer beroende vilka gäster som bor där men påverkade helhetsintrycket och vår sömn.

Tack ypalss138766
Omdömet skrevs 1 juli 2020

Fantastiskt bra bemötande och service. Bra frukost. Mysigt och fräscht rum. Man kan låna en hylla i ett kylskåp för matvaror och dryck. Funkade jättebra. Läget är väldigt bra för du har nära eller hyfsat nära till allt.
Ger stället mina varmaste rekommendationer.

Tack C3432VUstefanl