TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 28 augusti 2019

Ett trevligt ställe för övernattning på Österlen. Fredrik gör allt för att man skall känna sig välkommen! Faciliteterna, rummen och frukosten är ganska basic och priset kanske är lite högt med tanke på det.

1  Tack OlaK791
Omdömet skrevs 27 augusti 2019

Ett mycket trevligt och familjärt boende. Bra rum, God frukost. Trevlig ägare till boendet. Fina omgivningar runt omkring. Kan absolut tänka oss återvända hit igen. Trevligt med bastu och badtunna i trädgården även om vi inte kunde användå den pga blåst.

Rumstips: Vi valde rum med dusch och toalett på rummet vilket vi helst vill ha, det var mycket fräscht och fint.
Tack billr0
Omdömet skrevs 20 augusti 2019

Gästvänligt och trevligt. Dock lite för spartansk inredning i rummet (trebädds men vi hade bara bokat för två pers) när man som vi bokat för tre övernattningar - en fåtölj, ett litet bord och sängborden = övriga sittmöbler utgjordes av tre trebenta pallar.

Tack gbostr419021
Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Rent boende, trevligt bemötande av ägaren och fick bra tips på utflyktsmål. Standard frukost ingick i priset. Boendet låg bra nära till det mesta...utsikt från alla håll över Österlens öppna slätter.
Rekommendera detta boende

Rumstips: Familjerum för två vuxna och två barn. Dusch och toalett
Tack slundg337927
Omdömet skrevs 17 augusti 2019 från mobil enhet

Vår vistelse på Österlens Karlsgård lämnade inget i övrigt att önska! Väldigt mysigt och familjärt! Dessutom ypperligt beläget med närhet till det mesta man vill besöka på Österlen. Stort tack för en härlig vistelse!

Tack 569alexandera