Gästvänligt och trevligt. Dock lite för spartansk inredning i rummet (trebädds men vi hade bara bokat för två pers) när man som vi bokat för tre övernattningar - en fåtölj, ett litet bord och sängborden = övriga sittmöbler utgjordes av tre trebenta pallar.

Tack gbostr419021

Rent boende, trevligt bemötande av ägaren och fick bra tips på utflyktsmål. Standard frukost ingick i priset. Boendet låg bra nära till det mesta...utsikt från alla håll över Österlens öppna slätter.
Rekommendera detta boende

Rumstips: Familjerum för två vuxna och två barn. Dusch och toalett
Tack slundg337927

Vår vistelse på Österlens Karlsgård lämnade inget i övrigt att önska! Väldigt mysigt och familjärt! Dessutom ypperligt beläget med närhet till det mesta man vill besöka på Österlen. Stort tack för en härlig vistelse!

Tack 569alexandera
Omdömet skrevs 30 juli 2019

Ett fantastiskt bra boende. Rent och välstädat i en lugn och rofylld miljö. Värden var mycket gästvänlig. Underbart efter en intensiv dag på vägen kunna beställa en lätt förtäring och om man så vill ett glas vin. Kan varmt rekommenderas.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 847lotta
Omdömet skrevs 28 juli 2019

Rent o snyggt och trevlig värd som gav bra tips på olika platser man kunde besöka.
Och mycket lugnt och fridfullt läge som ligger bra till för dom flesta utflyktsmål
runt om på Österlen.Så detta ställe kan rekommenderas.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack chrillmich