Omdömet skrevs 30 juli 2019

Ett fantastiskt bra boende. Rent och välstädat i en lugn och rofylld miljö. Värden var mycket gästvänlig. Underbart efter en intensiv dag på vägen kunna beställa en lätt förtäring och om man så vill ett glas vin. Kan varmt rekommenderas.

Tack 847lotta
Omdömet skrevs 28 juli 2019

Rent o snyggt och trevlig värd som gav bra tips på olika platser man kunde besöka.
Och mycket lugnt och fridfullt läge som ligger bra till för dom flesta utflyktsmål
runt om på Österlen.Så detta ställe kan rekommenderas.

Tack chrillmich
Omdömet skrevs 28 juli 2019

Ett riktigt mysigt ställe mitt på härliga Österlen, bra läge och nära till många sevärdheter.
En mycket trevlig ägare/värd, väldigt tillmötesgående och gav många tips om vad man inte fick missa. Vi bodde här i 3 nätter och kan inte klaga på mycket förrutom lyhörda rum och för lite avställningsytor i rummet.

Tack alandb466642
Omdömet skrevs 24 juli 2019

Vi blev välkomnade av den trevlige engagerade ägaren! Han bistod oss genast med olika tips om omgivningarna. Rummet var mysigt med egen dusch! Boendet i övrigt var fräscht och trivsamt. Frukosten var jättegod och vi kunde njuta av solen. svalor och lärkor!

Rumstips: Vi tyckte det var toppen med egen dusch!
Tack awalle8621032019
Omdömet skrevs 24 juli 2019

Mysigt ställe med trevlig personal som kom med många semestertips. Stort plus att man fick använda kök, grill, lusthus. Vi spelade kubb och plocke pinn som man fick låna. Nära till det vi ville besöka tex Tosselilla, Kivik, Simrishamn, Ales stenar. Två minuter till ”Frusen Glädje”, en glassbutik med supergod glass!

Tack mholme934052