Omdömet skrevs 29 oktober 2018 från mobil enhet

Vilket mysigt och avkopplande ställe! Fantastiskt vackra omgivningar med Skånes vidsträckta fält precis utanför dörren. Nära till havet och fina strövområden. Paret som äger gården var mycket välkomnande och hjälpsamma med allt vi frågade dem om. Rummen var rymliga, mysigt inredda och välstädade med bekväma sängar. Ett stort plus för bastun och den vedeldade badtunnan som står i trädgården. Frukosten var av hög kvalité med många olika utbud för alla smaker och dieter. Det var lätt att hitta hit med hjälp av de väl uppsatta skyltarna. Hit kommer vi absolut åka igen när vi har vägarna förbi Österlen.

Tack EelkeEmilia
Omdömet skrevs 17 oktober 2018

Rummet var snyggt, rent och fräscht. Jättefint gemensamt kök och snygg matsal. Härligt att få bada i badtunna under stjärnorna! Ägaren trevlig och service minded. Bra valuta för pengarna. Rekommenderas!

Tack annahJ6148OC
Omdömet skrevs 11 oktober 2018

Trevlig personal. Bra service. Lugnt och skönt. Nära till allt på Österlen. Kan verkligen rekommenderas. Vi återkommer säkert.Ved eldat bad med bubblor och trevlig lusthus där vi åt egen grillad mat.

Tack lhall527916
Omdömet skrevs 7 oktober 2018

Servicen var utmärkt med god (lagom) frukost. Rummet hade bra sängar och "goa" sängkläder. Trappan till andra våningen var något svår för lite rörelsehindrade personer (brant). Härlig stor matsal och för den som ville bereda egen mat fanns tillgång till ett stort, välutrustat kök.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack hferm610277
Omdömet skrevs 22 september 2018

Vi tog ett dubbelrum med dusch o WC. 2 nätter. Andra gången vi var där.Något lyhört rum. Fullt utrustat kök så man kan göra sin egen mat. Kyl och frys att förvara varor och frysklampar. Trevligt bemötande. Bjöd på kaffe under vistelsen.

Rumstips: Dubbelrum med toa och dusch.
Datum för vistelsen: september 2018
Tack anettelarsson444