Omdömet skrevs 17 oktober 2018

Rummet var snyggt, rent och fräscht. Jättefint gemensamt kök och snygg matsal. Härligt att få bada i badtunna under stjärnorna! Ägaren trevlig och service minded. Bra valuta för pengarna. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack annahJ6148OC
Omdömet skrevs 11 oktober 2018

Trevlig personal. Bra service. Lugnt och skönt. Nära till allt på Österlen. Kan verkligen rekommenderas. Vi återkommer säkert.Ved eldat bad med bubblor och trevlig lusthus där vi åt egen grillad mat.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack lhall527916
Omdömet skrevs 7 oktober 2018

Servicen var utmärkt med god (lagom) frukost. Rummet hade bra sängar och "goa" sängkläder. Trappan till andra våningen var något svår för lite rörelsehindrade personer (brant). Härlig stor matsal och för den som ville bereda egen mat fanns tillgång till ett stort, välutrustat kök.

Tack hferm610277
Omdömet skrevs 22 september 2018

Vi tog ett dubbelrum med dusch o WC. 2 nätter. Andra gången vi var där.Något lyhört rum. Fullt utrustat kök så man kan göra sin egen mat. Kyl och frys att förvara varor och frysklampar. Trevligt bemötande. Bjöd på kaffe under vistelsen.

Rumstips: Dubbelrum med toa och dusch.
Tack anettelarsson444
Omdömet skrevs 11 september 2018

Vi möttes av ett trevligt bemötande. Vi fick tips till våra cykelutflykter. Det var sköna sängar som betyder mycket. Det var rent o fräscht överallt. Det underlättade med tillgång till ett rejält kök med kylskåp. Dusch och toa på rummet fanns i vårt rum, vilket uppskattades mycket.

Tack bhallb769550