Omdömet skrevs 11 september 2018

Vi möttes av ett trevligt bemötande. Vi fick tips till våra cykelutflykter. Det var sköna sängar som betyder mycket. Det var rent o fräscht överallt. Det underlättade med tillgång till ett rejält kök med kylskåp. Dusch och toa på rummet fanns i vårt rum, vilket uppskattades mycket.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack bhallb769550
Omdömet skrevs 8 september 2018

Rent, snyggt. Bra bäddar. Billigt. Trevlig värd som tar sig tid att visa utflyktsmål m.m. God frukost. Extra gott kaffe. Tillgång till kök med frys och kylmöjligheter. Bra läge. Vi vill verkligen rekommendera detta boende och återkommer gärna

Rumstips: Kolla på hemsidan. Vi bodde på övervåning med delad toalett. Det var inga problem. Där finns också ett stort allrum med tv.
Tack 694solweig
Omdömet skrevs 22 augusti 2018

Trevligt bemötande och god service. Fin frukost. Tog lite tid att hitta närmaste vägen till Löderup men sen var det inga problem. Det finns en hel del utrustning att roa sig med på platsen även för barnen.

Rumstips: En smaksak. Rätt billigt med delat badrum, men det är heller inte så dyrt om man vill ha rum med eget.
Tack sstene323839
Omdömet skrevs 21 augusti 2018

Bra läge geografiskt och lätt att ta sig dit med bil. Rent och snyggt i rum och i allmänna utrymmen som kök, matsal och andra utrymmen. Professionellt skött verksamhet av engagerad ledning som tar hand om gästerna.

Tack Konztroll
Omdömet skrevs 20 augusti 2018

Gunnar Tell. Mycket bra och välskött anläggning. Trevligt bemötande och god mat. Nära till bra restauranger och fina bad. Boendet kan varmt rekommenderas till både barnfamiljer, par och ensamboende. Kommer absolut tillbaka.

Tack gtell748181