Omdömet skrevs 22 augusti 2018

Trevligt bemötande och god service. Fin frukost. Tog lite tid att hitta närmaste vägen till Löderup men sen var det inga problem. Det finns en hel del utrustning att roa sig med på platsen även för barnen.

Rumstips: En smaksak. Rätt billigt med delat badrum, men det är heller inte så dyrt om man vill ha rum med eget.
Tack sstene323839
Omdömet skrevs 21 augusti 2018

Bra läge geografiskt och lätt att ta sig dit med bil. Rent och snyggt i rum och i allmänna utrymmen som kök, matsal och andra utrymmen. Professionellt skött verksamhet av engagerad ledning som tar hand om gästerna.

Tack Konztroll
Omdömet skrevs 20 augusti 2018

Gunnar Tell. Mycket bra och välskött anläggning. Trevligt bemötande och god mat. Nära till bra restauranger och fina bad. Boendet kan varmt rekommenderas till både barnfamiljer, par och ensamboende. Kommer absolut tillbaka.

Tack gtell748181
Omdömet skrevs 16 augusti 2018

Övernattning med familjen när vi bilade genom Norge-Danmark.Sverige, jättemysigt boende med trevlig personal. På grund av rådande värmebölja var det varmt i rummet, men det fick man lösa genom öppna fönster! Bra frukost, nybakat bröd!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Kabulvind
Omdömet skrevs 15 augusti 2018

Ett mycket trevligt ställe att stanna till vid. Trivsamt rum med mycket sköna sängar, ock ett bra badrum. Frukosten var riklig ock god. Här trivs man, kommer gärna tillbaka när vi besöker Österlen nästa gång.

Tack sturea2013