“Mycket bra boende”

Rankad som nr 3 av 9 Restauranger i Löderup
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 16 maj 2021

Trevligt strandhotell som är rent och snyggt. Personalen är mycket trevlig och serviceinriktad. De ordnade fina lunchpaket för vår skärmflygning. Mycket god mat med fin utsikt och atmosfär i restaurangen. Om ni söker boende kan vi varmt rekommendera hotellet.

Datum för besöket: maj 2021
Tack ufsjo

Omdömet skrevs 29 augusti 2020

Bodde på detta hotellet en natt och det var verkligen jättemysigt. Jag kan varmt rekommendera detta!!!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack brittan55
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Underbar kväll med god mat och härlig musik av Jenny Blue med band. Mycket trevlig totalupplevelse i denna heta sommarkväll med gott sällskap.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack petertenghamn
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Åt middag. Vi började med en laxtatar till förrätt. Det var gravad lax med mango, chili, srirachamajonnäs På en nybakad grov smörgås. Tallriken såg ut som ett
Konstverk. Och det smakade gudomligt.
Till huvudrätt beställde vi en svensk grillad entrecote med ramslökssmör, valnötssallad, potatisstomp, rödvinssås smaksatt med grönpeppar. Och till det drack vi ett glas rött vin till. Helheten var en önskan att det inte skulle ta slut. Mums vilka smaker som gifte sig. Mycket trevlig personal som kom och frågade oss om allt var till belåtenhet osv. Orkade inte efterrätt. Blev bara en kaffe och en the.

Datum för besöket: juli 2020
Tack JaneSkurup
Omdömet skrevs 24 juli 2020

Mycket fin service och go mat. Fantastisk utsikt. Mycket trevlig personal och goda drinkar. Vi kommer tillbaka

Datum för besöket: juli 2020
Tack 947jakobm

Resenärer som tittade på Löderups Strandbad Restaurang tittade också på

Löderup, Skåne län
Löderup, Skåne län

Ingelstorp, Skåne län

Besökt Löderups Strandbad Restaurang? Berätta vad du tyckte!