eDreams
Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-17
Boka nu, betala på plats
Omdömet skrevs 18 augusti 2020 från mobil enhet

Jag och min bästa vän hade en roadtrip på Österlen, första stoppet att boende var denna lilla pärla.
Perfekt för avkoppling och nära till mycket, fick även tips av Staffan vad vi kunde göra i närheten.
Gudrun bakade helt magiskt bröd och de såg till att ha veganskt för min vän på frukosten.
Och vi började dagen med Qigong ledd av Staffan, rekommenderar detta stället till alla som har vägarna förbi!

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack MalinAntionette
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Välstädat, god frukost med gott hembakat bröd, många val av pålägg, trevlig personal, fin trädgård med flera ”rum” perfekt för frukost och avkoppling. Nära alla delar av Österlen, perfekt hubb för utflykter runt hela Österlen tex Ale stenar och Kivik.

Datum för vistelsen: augusti 2020
2  Tack 957rickardu
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Härligt ställe man gärna återkommer till värdparet är trevliga o tänker på att alla ska känna sig välkomna,frukost i trädgården med hembakt bröd o marmelad,sköna rum och närhet till många härliga ställen i Österlen

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Fearless250546
Omdömet skrevs 14 augusti 2019

Ett mysigt ställe med en entusiastisk Staffan. Enkel och avslappnande miljö. En väldigt fin fotoutställning med en mix av verklighet och fantasi. Staffan Håkansson, ett geni!
Hans guidning i utställningen får man inte missa.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack larob51
Omdömet skrevs 11 juli 2019 från mobil enhet

Personligt välkomnande av Staffan och Gudrun med god och mättande hemmagjord frukost, efter ett av ägaren lett Qigong pass. Guidad tur av konstnären själv i fotogalleriet är ett hett tips. Tack för en trevlig vistelse!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 578annakarinb