Spara

937Mattias69
Örebro, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 63 omdömen

Vi var visserligen förvarnade av värden på det B&B vi bodde på att Karl Fredrik är duktig på att ta betalt men det blev ändå en liten chock. Okej att det kostar att köpa ett importerat mosaikbord från Marocko men ex. samma citrusplantor som Blomsterlandet säljer men för dubbla priset eller en kökshandduk som går att köpa på Åhléns men som hos Karl Fredrik kostar 3 ggr så mycket. Nä, det funkar inte. Vi såg en skymt av Karl Fredrik (i morgonrock) och Petter men det var uppenbart att de gjorde allt för att inte beblanda sig med kunderna.

2  Tack 937Mattias69

Var på utflykt med kryssningsresenärer. Vi togs emot vid grinden och visades till butiken. Förväntade mig att se odlingar och blommande växter. Några blommande växter i utrymmet innan man går in i butiken. Där inne i Flower-Baren gjorde Karl Fredrik en av sina blombuketter. I butiken fanns det hur mycket saker som helst. Är man ute efter något så är det bara att gå in och leta. Viss struktur fanns dock. Ett litet utomhuscafe fanns på innergården.

1  Tack 855riittaa
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Stor besvikelse! Nästan allt var överblommad ,liknande ingenting man såg på tv! Inte en enda blomma såg fräsch ut! Inte ens dahliorna … de Car fruktansvärt dyra och tråkiga! allt var svindyrt! Och disktrasorna med text på var fruktansvärt! Hur kan man komma på en sådant sak att känna pengar på?!?
Oputsat fönster, olivträdet som de visades i tv var nästan död! Såg hemskt ut! Baja maja på parkeringen var det värsta jag har sett! Har ingen tänkt på att fixa riktiga toaletter? Vi såg på internet att man kunde boka sig på en kväll med mat och mm för nästan 3000kr per person? Men toaletten!?!? Och vart skulle man sitta? Det fanns sååå lite plats!
Stooor besvikelse!

2  Tack GoPlaces568048
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Helt otroligt rörig butik, svårt att se vad som fanns när det var så mycket grejer och växter överallt. Ganska överprisat. Stort plus för bra service, speciellt av ”parkeringsvakten”, därav två stjärnor.

2  Tack 1993Nell
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Jag måste medge att jag kände mig lurad under besöket. Hade förväntat mig att få se en fin trädgård med odlingar, men möttes istället av en butik med krukor, växter och diverse föremål till överpris. Min upplevelse var att besöket gick ut på att köpa så mycket som möjligt, väldigt kommersiellt! Min väninna skulle åka dit veckan efter, men jag lyckades avstyra hennes besök. Det var absolut inte värt besöket och inget jag kan rekommendera. Det var dock fint i butiken.

Datum för upplevelsen: juli 2021
2  Tack Altasweethearts