Spara
Höjdpunkter från omdömen
"Evighetsprojekt"

855riittaa
Fuengirola, Spanien
Stor besvikelse att komma dit!

Omdömet skrevs 8 augusti 2021
GoPlaces568048
från mobil enhet
Läs alla 63 omdömen

Var på utflykt med kryssningsresenärer. Vi togs emot vid grinden och visades till butiken. Förväntade mig att se odlingar och blommande växter. Några blommande växter i utrymmet innan man går in i butiken. Där inne i Flower-Baren gjorde Karl Fredrik en av sina blombuketter. I butiken fanns det hur mycket saker som helst. Är man ute efter något så är det bara att gå in och leta. Viss struktur fanns dock. Ett litet utomhuscafe fanns på innergården.

1  Tack 855riittaa
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Stor besvikelse! Nästan allt var överblommad ,liknande ingenting man såg på tv! Inte en enda blomma såg fräsch ut! Inte ens dahliorna … de Car fruktansvärt dyra och tråkiga! allt var svindyrt! Och disktrasorna med text på var fruktansvärt! Hur kan man komma på en sådant sak att känna pengar på?!?
Oputsat fönster, olivträdet som de visades i tv var nästan död! Såg hemskt ut! Baja maja på parkeringen var det värsta jag har sett! Har ingen tänkt på att fixa riktiga toaletter? Vi såg på internet att man kunde boka sig på en kväll med mat och mm för nästan 3000kr per person? Men toaletten!?!? Och vart skulle man sitta? Det fanns sååå lite plats!
Stooor besvikelse!

2  Tack GoPlaces568048
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Helt otroligt rörig butik, svårt att se vad som fanns när det var så mycket grejer och växter överallt. Ganska överprisat. Stort plus för bra service, speciellt av ”parkeringsvakten”, därav två stjärnor.

2  Tack 1993Nell
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Jag måste medge att jag kände mig lurad under besöket. Hade förväntat mig att få se en fin trädgård med odlingar, men möttes istället av en butik med krukor, växter och diverse föremål till överpris. Min upplevelse var att besöket gick ut på att köpa så mycket som möjligt, väldigt kommersiellt! Min väninna skulle åka dit veckan efter, men jag lyckades avstyra hennes besök. Det var absolut inte värt besöket och inget jag kan rekommendera. Det var dock fint i butiken.

Datum för upplevelsen: juli 2021
2  Tack Altasweethearts
Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Var på besök idag med familjen. Blev imponerad av hur stort och fint det är. Så många fina saker och arrangemang att titta på. Trevlig stämning och gott kaffe med. Så nöjd . Till och med mannen tyckte att det var värt att åka dit

Datum för upplevelsen: juli 2021
1  Tack johannaaH672FB