Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

En pärla i en liten sagoby, vill man komma undan stressen så finns det inget bättre ställe. Mycket trevligt och personligt bemötande från personalen och ägarna. Stort ekologiskt fokus.
En badplats finns kanske 200m bort, morgon- och kvällsdopp rekommenderas.
Den enda svagheten får jag nog säga är (par)rummen som är rätt små och i vårt fall hade en toalettdörr som inte gick att stänga helt.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack zilouge
Omdömet skrevs 9 juli 2018

Vi bodde en natt i Dala-Floda och värdshuset är en riktig pärla. Personligt bemötande, bra sängar och trivsamma lokaler i övrigt.
Restaurangen serverar ekologisk och närodlad mat som smakar fantastiskt.
Vi är mycket nöjda med vår vistelse.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Peter G
Omdömet skrevs 3 mars 2018

Trevliga rum, bra mat med ekologisk och kvalietsinriktning. Omhändertagande på en mycket fin och personlig nivå. Svårt att inte stressa av här. Vackert och omsorgsfullt överallt och även byn och naturen runtomkring.

Datum för vistelsen: december 2017
2  Tack skorstenar
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Jättevackert läge. Underbart trevlig personal. Fina lokaler.
Maten var delikat, dagens meny var getost lindad i krasseblad med krasseblomma, flädervinegrette och ett litet rostat bröd. Huvudrätten bestod av torskrygg, potatismos, olika grillade grönsaker. Desserten hoppade vi och gick direkt på ostbrickan som bestod av olika närproducerade ostar.
Stället rekommenderas varmt! Vill gärna bo där nästa gång, frukosten lär vara fantastisk.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack teresia47
Omdömet skrevs 7 juli 2017

Vackra hus med fin inredning, trevligt rum med sköna sängar men väl litet badrum. Fantastisk trädgård och bra läge nära en liten sjö. God middag även om både den och vinet hade lite väl tilltagna priser i förhållande till kvaliteten. Frukosten var helt okej men inte överdådig.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Anemona74