StayForLong
Agoda.com
Priceline
Destinia.com
Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Firat en god väns födelsedag på detta fantastiska ställe. Det serverades en för henne superbt ihopsatt trerätters meny med bl a grönt från trädgården och ekoråvaror (t ex lammstek)från granngårdarna. Kvällen avslutades i köket med stekt korv (ekokött) och hembakat bröd tillsammans med värdshusets otroligt trevliga ägare. Kändes som att vara i sitt eget kök. Kan klart rekommenderas för fest och konferens.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Hans S
Evalotta E, Ägare på Dala-Floda Värdshus, svarade på det här omdömetSvarade 15 maj 2017

Vad roligt att du trivdes! Varmt välkommen åter!
/Evalotta och Per

Omdömet skrevs 26 februari 2017

Platsen är sagolik och den ekologiska maten något i särklass, detta tillsammans med värdparets personliga och supertrevliga bemötande gör stället till något alldeles extra. Jag kan varmt rekommendera ett per nätter här.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Karin M
Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Den här pärlan kan jag verkligen rekommendera. Ägarinnan sprider Sitt ljus över detta genuina gästgiveri. Här trivs man, vi kommer tillbaka. Maten med den fasta menyn var toppen. Det förslagna vinet satt som en smäck.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack 519andersh
Omdömet skrevs 23 augusti 2016

Gemytet sitter inte bara hos personalen utan i väggarna.Inredningen är i bavarad dalastil med många överraskningslokalen, skulle passa många olika möten. både par som skall fira något eller bara koppla av. Stora sammandragningar.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack AlfW36
Omdömet skrevs 11 augusti 2016 från mobil enhet

Värdshuset är ett av mina smultronställen. Älskar den vegetariska eco mat de serverar. Blev lite besviken att de slutat med buffé men förstår såklart att det blev för mycket jobb. Ägarna är underbara precis som miljön. Både huset och trädgården är fantastiska!

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Alexandra E