“Mycket god lunchbuffé!”
Omdöme om Växthuscafeet

Växthuscafeet
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Ösmo
Omdömet skrevs 16 juli 2019 från mobil enhet

Caféet ligger mitt i plantshopen med både platser utomhus och inomhus. Den vegetariska lunchbuffén gör att man kan komma hit och äta även om man inte tänker handla växter. Att det finns ett stort utbud av växter av hög kvalitet gör att betyget höjs, enligt oss.

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack Per L

Omdömet skrevs 6 juni 2019

Vi har varit har många gånger och ätit den jättegoda vegetariska buffen till lunch. Alltid lika gott och fräscht!

Datum för besöket: maj 2019
Tack Sunshine796149
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Jättefint fikastop på väg till Nynäshamn. Trevlig miljö med blommor oavsett tid på året. Stort utbud av hembakade bakverk

Datum för besöket: mars 2018
Tack kukariamba
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

God lunch. Vegetarisk mat. Enkelt men gott. Trevlig miljö. Visste inte att det fanns. Oväntat besök som jag kan rekommendera

Datum för besöket: juli 2018
Tack Ulf R
Omdömet skrevs 3 juni 2018

Myket fina blommor att titta och lukta på behöver inte köpa något .Är där pga en god lunch och det var en god vällagad mat.Med trevlig personal

Datum för besöket: juni 2018
Tack MajkenF12

Resenärer som tittade på Växthuscafeet tittade också på

Ösmo, Stockholms län

Besökt Växthuscafeet? Berätta vad du tyckte!