“En liten oas”
Omdöme om Växthuscafeet

Växthuscafeet
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Ösmo
Omdömet skrevs 3 juni 2018

Myket fina blommor att titta och lukta på behöver inte köpa något .Är där pga en god lunch och det var en god vällagad mat.Med trevlig personal

Datum för besöket: juni 2018
Tack MajkenF12

Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

Trevlig vegetarisk buffé. Även vår lite kräsna dotter åt av maten. Vår hund var också välkommen men utomhus. Detta är en oas for cyklister.

Datum för besöket: juni 2017
Tack fredrikp329
Omdömet skrevs 24 maj 2017

Trevligt och mysigt café där du även kan äta dig ordentligt mätt på deras fina lunchbuffé. Om vädret tillåter sitter du i en fin omgivning bland det stora utbudet av blommor och andra växter som är till salu. Fint och populärt stopp under cykelturen.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Jonas A
Omdömet skrevs 28 januari 2017 från mobil enhet

Ett trevligt lunch/fikaställe med god vegetarisk mat och mumsiga bakverk. Passade perfekt som ett lite annorlunda utflyktsmål.

Datum för besöket: januari 2017
Tack monias203
Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Här finns en glutenallergikers dröm - glutenfria baguetter!!!

Jag åt en med mozzarella, pesto samt soltorkad tomat och eftersom den värmdes hamnade jag direkt i himmelen!

Min man åt en vanlig baguette med ost å den var jättegod den med!

Kommer definitivt tillbaka för att testa den vegetariska buffén som de har varje dag. Kan bara rekommendera detta söta ställe.

Datum för besöket: juli 2016
Tack reseledarelena

Resenärer som tittade på Växthuscafeet tittade också på

Ösmo, Stockholms län

Besökt Växthuscafeet? Berätta vad du tyckte!