Langers Hotell(Hallstavik)
  • Fri parkering
  • Fri parkering
Park Inn by Radisson Uppsala(Uppsala)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Elite Hotel Academia(Uppsala)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Best Western Hotel Svava(Uppsala)(Mycket prisvärt!)
Clarion Hotel Gillet(Uppsala)
Duvan Hotell(Uppsala)
Omdömet skrevs 8 mars 2018

Vi stannade en natt och var relativt nöjda med vistelsen. Servicen var varierande dock bör sägas att servicen och maten i restaurangen var mycket bra. Rummen var av varierande standard. rummen är ganska slitna men ändå charmiga.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack 57Klas
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Tredje besöket på underbara Gimo herrgård. God mat, fina rum, sköna sängar, trevlig tillmötesgående personal, underbar historisk miljö och mysig sjöstuga. Har besökt många slott och herrgårdar och detta är ett av de absolut bästa! Toppklass!!

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Kristallen
Mathias S, Manager på Gimo Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2018

Hej Kristallen,
Tack så hjärtligt för att du delar med dig av dina synpunkter om Gimo Herrgård här på Tripadvisor. Det är glädjande att höra att du är mycket nöjd.

Med förhoppning om ett återseende vill jag önska dig en riktigt härlig vår!

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Bra frukost, mycket att välja på.
Trevlig och uppmärksam personal
Middagen var mycket bra - god mat och bra service!
Bra att känna till att en del rum finns i hus som ligger en bit bort från huvudbyggnaden.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack RRebecca_se
Omdömet skrevs 15 januari 2018 från mobil enhet

Lunchen såg ut som ett taffligt julbord detta serverades två dagar på raken, inte ens frukosten lyckades dom med, uråldrig brieost, fick vänta på bacon, dåligt med frukt mm
Bra spa men då maten drar ner rejält kan jag inte rekommendera detta ställe!

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
1  Tack eouppsala
Mathias S, Chef på Gimo Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2018

Hej eouppsala,
Tack för att du tagit dig tid att dela med dig av din upplevelse här. Det gläder oss att spa:t var trevligt och jag beklagar att varken lunch eller frukost inte levde upp till dina förväntningar. Jag hoppas vi får en chans i framtiden att visa oss från vår bästa sida.

Ha en fin vår!

Omdömet skrevs 1 januari 2018

Ett perfekt ställe att fira med familj eller vänner. Vackra och fräscha rum. Fantastisk miljö och om möjligt än mer fantastisk personal. Ständigt leende och till hands utan att synas eller vara påträngande. Såväl middag som frukost av högsta klass. Återvänder mer än gärna.

Tips för att välja rum: Resan från Stockholm genom upplands villande vägar var även det en fin upplevelse
  • Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack Bernt-Åke W

Hej Bernt-Åke W,
Tack för att du tagit dig tid att dela med dig av din upplevelse här. Det gläder oss att ni gärna återvänder och hade ett riktigt trevligt nyårsfirande med fantastisk miljö och personal.

Vi hoppas få se er åter på Gimo Herrgård!

Ha en fin vår!