“Helt ok”
Omdöme om Restaurang Jägaren

Restaurang Jägaren
Rankad som nr 4 av 4 Restauranger i Fredriksberg
Omdömet skrevs 30 oktober 2020

Bra pizza! Trevlig personal!
Är man ute efter helt normal pizza, inga konstigheter är det här rätt plats!
Bra priser, god pizza ibland räcker det så!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Pixboy

Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Detta är en klassisk pizzeria. Man beställer och betalar. Tar bestick och pizzasallad och sedan går man och sätter sig och väntar på maten.

Kebabköttet var av sämsta kvalité. Det finns Kebabkött som är tillverkad av hela skivor av kött. Och så finns det denna sorten som Jägaren serverar som är en grå massa som pressats ihop. Är den välgrillad så fungerar den som "bukfylla" när det inte finns något annat. En del gillar denna sortens kebabkött. Jag gör det inte tyvärr.

Pizzorna var stora och såg väldigt goda ut. Och ett plus i kanten är de stora portionerna. Väldigt bra!

Det var smutsigt på borden och ingen av de tre kockarna var ute och torkade. Jag sa till en av kockarna som gick förbi, att de kunde ta bort de 6 tallrikar som stod i högar på samma bord vi satt vid. Då bara tittade han frågande på mig??? Jag fick förklara en gång till att det hade varit trevligt om vi slapp sitta med gamla matrester på vårat bord. Så fattade han. Tog med sig allt in i disken. Vi torkade bordet själva med servetter.

Ni tappar i betyg på grund av renligheten denna dag.

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack Alex K
Omdömet skrevs 22 mars 2019

Bra service, trevlig personal, något spartansk inredning. Ett stort plus till den intilliggande paren/pubben som de driver och som ligger vägg i vägg.

Datum för besöket: februari 2019
Tack autodidakt
Omdömet skrevs 9 februari 2019 från mobil enhet

Typisk "enda pizzerian på orten" där personalen är medveten om att det inte finns någon annanstans att äta och därför görs ingen ansträngning till service eller kvalité. Vattnig och smaklös pizza, ignorant personal och smutsig/sliten lokal. En trist upplevelse jag inte rekommenderar någon.

Datum för besöket: februari 2019
2  Tack Adam T
Omdömet skrevs 9 augusti 2018

En helt normal pizzeria, med lite fräschare och kitchigare inredning än brukligt. Det normala utbudet, men Pizza Jonas med kebabkött, vit sås och isbergssallad rekommenderas!

Datum för besöket: juli 2018
Tack curt344

Resenärer som tittade på Restaurang Jägaren tittade också på

Fredriksberg, Dalarnas län

Besökt Restaurang Jägaren? Berätta vad du tyckte!