Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
1924 av 119 omdömen
Omdömet skrevs 28 mars 2017 från mobil enhet

Ankomst söndag, avresa torsdag. Off season så väldigt lite folk. Mycket fräsch stuga, lite dyr mat på restaurangen (2 tacobuffe, en öl å en Sprite - 500kr).
Proffsig personal, mycket trevligt område med väldigt stort fokus på barn.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack FredrikHjortsberg
Omdömet skrevs 24 mars 2017

Trevlig stugby en liten bit från skidbacken. Vi hade en ren och trevlig stuga med braskamin. Torkskåp i badrummet vilket var uppskattat som barnfamilj. Bra bemötande vid in och utchekning.
Tyvärr lite dåligt med information på hemsidan och i skriftlig information rörande att tex middagsbuffén var ändrad pga lågsesång. Inte den bästa skidorten men närheten och priset väger upp mycket.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack MikaelE135
Omdömet skrevs 19 februari 2017 från mobil enhet

Glatt överraskad av den mycket trevliga & tillmötesgående personalen ifrån skidskolan, liftvakten till servitören.
Stugan var finare än på bilderna.
Resturangen & baren "Hyttan" serverade god mat i mysig atmosfär.
Åkte med två barn 9 & 6år som inte åkt slalom tidigare, backarna passade dem perfekt. Vi kommer garanterat åka tillbaks.
Väldigt familjevänligt!

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack MarigoryW
Omdömet skrevs 5 januari 2017 från mobil enhet

En jättehärlig stuga med braskamin som var skönt att elda i efter en dag i skidbacken. Mysig stuga med tv, fullt utrustat kök, skön säng och bra badrum. Närhet till fin sjö där vi grillade. Trevlig personal i huvudbyggnaden. Har inget att klaga på faktiskt.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack BoaK1
Omdömet skrevs 11 december 2016

Så mysigt ställe nära till allt naturen har att erbjuda. Skidåkning både utför och på längden, fina skoterleder, fiske, MTB-leder, badplatser, vandring, minigolf, massage, jacuzzi, fin restaurang. Stugorna med bastu är helt fantastiska och älgburgaren sååå god. Tummen upp för bra personal med underbart bemötande.

Rumstips: Vissa stugor har bastu vilket är toppen. Önska gärna sjöutsikt, det är fantastiskt.
Datum för vistelsen: september 2016
1  Tack StarOfUsA