Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 5 januari 2017 från mobil enhet

En jättehärlig stuga med braskamin som var skönt att elda i efter en dag i skidbacken. Mysig stuga med tv, fullt utrustat kök, skön säng och bra badrum. Närhet till fin sjö där vi grillade. Trevlig personal i huvudbyggnaden. Har inget att klaga på faktiskt.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack BoaK1
Omdömet skrevs 11 december 2016

Så mysigt ställe nära till allt naturen har att erbjuda. Skidåkning både utför och på längden, fina skoterleder, fiske, MTB-leder, badplatser, vandring, minigolf, massage, jacuzzi, fin restaurang. Stugorna med bastu är helt fantastiska och älgburgaren sååå god. Tummen upp för bra personal med underbart bemötande.

Rumstips: Vissa stugor har bastu vilket är toppen. Önska gärna sjöutsikt, det är fantastiskt.
1  Tack StarOfUsA
Omdömet skrevs 5 november 2016 från mobil enhet

Planerade en helg på våra MTB-cyklar men det kom oväntat mycket och tidig snö. Kollade hemifrån om de tänkte dra upp längdskidspår men det skulle inte hinnas med sa de i receptionen och stugbokningen. Så vi åkte hemifrån utan både cyklar och skidor.
Vi frågade också om SPA-möjligheter men inte heller det fanns.
Tänkte att vi får njuta av dagarna ändå. Det gjorde vi mycket. Men redan första dagen var längdskidspåren klara. Vi kände oss snopna.
Det visade sig att utbudet av SPA-behandlingar var bra. Vet inte hur man ska fråga för att få ut vad Säfsen kan erbjuda när det är lite lågsäsong.
Vädret var toppen och vackra vinterlandskap räddade upplevelsen.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack MalinM135
Omdömet skrevs 25 september 2016

Vi bodde i stugbyområdet Kullberget och stugorna var fint inredda och de innehöll allt man behövde. Rent och välskött. Provade på att vandra på olika leder som också var fina att gå, med både rastplatser och vindskydd.

Rumstips: Alla vi som bodde på området Kullberget var nöjda med stugorna.
1  Tack Hans N
Omdömet skrevs 25 september 2016 från mobil enhet

Hur bra som det kan bli där mycket är upp till en själv hur kul man ska ha när man vandrar cyklar i skogen som vi gjort ..

Bra service bra stuga och fina leder att cykla i ..

Vi har haft kul som f×n och är här för 3:e gången ...

Tack Matte P