Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Åt jobblunch här. Veckans meny finns på hemsidan: för oss fanns en fisk, en kött, en vego, som jag minns det. Portionerna är annars medelstora, lagom för mig och de flesta i sällskapet, men ett par stycken av kollegorna tyckte det var för lite mat... Priset ligger på ca 150 kr och då ingår en förrättssallad med mycket gott bröd, vatten och kaffe/te. En rätt så dyr lunch alltså, men maten var väldigt god. Trevlig personal och fin lokal med möjlighet att sitta ute. Stor parkering.

Bodde här: juni 2018, reste i arbetet
Tack Alleirbag
Christoffer B, Hotelldirektör på Nötesjö Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2018

Tack för ert omdöme!
Vi är väldigt flexibla här på Nötesjö och vi lägger gärna större portioner till samma pris om man säger till vid beställning. Anledningen att vi försöker hålla oss till medelstora portioner är att vi i vårt miljöarbete försöker hålla vårt svinn till ett minimum. Personalen tackar och hälsar!

Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Arrangerade en minikonferens med fyra personer här. Allt var bra! Fantastisk mat, tillagad och serverad som på en av topprestaurangerna inne i Malmö. Fantastisk service, jag räknade till minst sex i personalen för oss fyra. Trevlig och väldigt annorlunda konferensmiljö som påminner mer om någons vardagsrum än ett trist konferensrum. Även rummet var bra. I minsta laget men skön säng och modernt badrum. En fullträff!

Bodde här: mars 2018
Tack Björn W
Cecilia B, Receptionschef på Nötesjö Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

Hej Björn,
tack för ditt fina omdöme, det värmer verkligen! Du är alltid hjärtligt välkommen tillbaka.
Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 1 december 2017 från mobil enhet

Jag skrev ett omdöme 2016 då jag var rejält missnöjd med anläggningen. Nu har jag tillbringat cirka 24 timmar på hotellet och har en helt annan uppfattning. Personalen (ny?) var extremt trevlig och tillmötesgående. Maten (lunch och middag) var väldigt god. Rummet var mysigt, ombonat och fint. Kan mycket väl tänka mig att konferera här igen.

Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack Peter E
Cecilia B, Bokningsansvarig på Nötesjö Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2017

Hej Peter,
tusen tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att din uppfattning om Nötesjö har ändrats sedan du var här senast. Vi jobbar mycket med vår servicenivå och omdömen som ditt visar att det ger resultat. Du är hjärtligt välkommen hit till oss igen.
Trevlig helg

Omdömet skrevs 7 augusti 2017

På väg hem från Polen hittade vi denna pärla i Svedala kommun. Kunnig och serviceinriktad personal. Litet rum, men så tyst och lugnt. Härlig frukost med egna inslag. Bland annat gott kaffe och egengjord marmelad. Dessutom billigt.

• Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack anneoenna
Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Tyst, bra sängar, rent, fantastisk restaurang, bra frukost. Här trivdes vi! Hade vi bott i närheten skulle regelbundna restaurangbesök till Nötesjö Hotell kännas helt rätt. Åker vi till området igen kommer vi att landa här, var så säker!

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Rune P