“Helt okej”

Svea Restaurang & Bar
Rankad som nr 5 av 22 Restauranger i Svedala
Kök: Grill
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Helt okej planka. Den hade säkert varit bättre om man ätit på plats.
Jag tycker att deras lunch är bättre. Men jag kommer ge dem fler chanser

Datum för besöket: februari 2020
Tack pempelempe

Omdömet skrevs 4 september 2019

Jättetrevlig personal, god mat och god service. Minus att dom spelar så hög musik men annars hur trevligt som helst

Datum för besöket: augusti 2019
Tack frode11
Omdömet skrevs 15 augusti 2019 från mobil enhet

Ett ställe man återvänder till. God och rikligt med varierande mat utbud. Trevlig personal. Servering vid bordet.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Daydream11782551721
Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Vi tog hit mina föräldrar när dom var på besök. Detta har blivit deras favorit restaurang/pizzeria . Väldigt goda pizzor och sallader. Trevlig personal , omgivningen är lite tråkig . Men oftast då man får godast mat!

Datum för besöket: maj 2019
Tack 341michaelaf
Omdömet skrevs 14 juli 2019

Åt här för ett tag sedan och mat var god och vällagad det än som kanske var ett minus var att det smakade lite. Annars väldig gott.

Trevlig personal som var hjälpsamma och trevliga när man frågade olika saker

Datum för besöket: juni 2019
Tack texasdog26

Resenärer som tittade på Svea Restaurang & Bar tittade också på

Malmö, Skåne län
Svedala, Skåne län

Besökt Svea Restaurang & Bar? Berätta vad du tyckte!